کد خبر: ۷۷۵۷۶۶
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
برخی پول‌های حرام آمریکایی می‌گیرند و داعیه طرفداری از ملت را دارند

واکنش رئیسی به قطعنامه آژانس: عقب‌نشینی نمی‌کنیم، هراسی هم از قطعنامه‌ها نداریم

رئیس‌جمهور خطاب به دشمنان گفت: چندبار می‌خواهید ملت ایران را بیازمایید و سخنان مسئولان کشور را نشنیده بگیرید، گمان می‌کنید با صدور قطعنامه‌ها ما عقب‌نشینی می‌کنیم؛ ایران یک قدم از مواضع خود عقب نمی‌نشیند. توانستیم به شرایط قبل از تحریم برگردیم و تراز تجاری نشان از موفقیت و رشد اقتصادی ۵ درصدی دارد./یک کشتی ما را گرفتند ۲ کشتی آنان را توقیف کردیم/وعده‌های انتخاباتی را عملی خواهیم کرد/ هرلحظه از وضعیت معیشت مردم باخبرم
واکنش رئیسی به قطعنامه آژانس: عقب‌نشینی نمی‌کنیم، هراسی هم از قطعنامه‌ها نداریم
آفتاب‌‌نیوز :

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز در جمع اقشار مختلف مردم چهارمحال و بختیاری در مجموعه ورزشی شهدای دانش‌آموز شهرکرد گفت: دشمن نمی‌خواهد این کشور به صنعت هسته‌ای، صنایع پیشرفته نظامی و خودروسازی پیشرفته دست یابد و از دانش برتر بهره‌مند شود، اما جوانان ما در جنگ اراده‌ها ناامیدی دشمن را هدف گرفته‌اند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه فرهنگ حاج قاسم فرهنگ «ما می‌توانیم» است که فرهنگ موردپسند ما و فرهنگ پیروز است، عنوان کرد: دشمن نمی‌خواست ملت ایران با این‌همه تحریم و تهدید گام‌های بلندی در راستای استقلال و خودکفایی بردارد. کشتی ما را با قلدری دزدیدند و ایران ثابت کرد دوران بزن‌دررو تمام شده، یکی گرفتند ۲ کشتی آنان را توقیف کردیم.

ایران متوقف نمی‌شود/ یک قدم از مواضعمان عقب‌نشینی نمی‌کنیم

وی خطاب به دشمنان تصریح کرد: چندبار می‌خواهید ملت ایران را بیازمایید و سخنان مسئولان کشور را نشنیده بگیرید، گمان می‌کنید با صدور قطعنامه‌ها ما عقب‌نشینی می‌کنیم؟ به نام خدا و به نام ملت، ایران یک قدم از مواضع خود عقب نمی‌نشیند.ما متوقف نخواهیم شد و توسعه صنعت، کشاورزی و گردشگری کشور را به اخم و لبخند دشمن گره نمی‌زنیم.

وعده‌های انتخاباتی را عملی خواهیم کرد

رئیس‌جمهور با بیان اینکه همه تلاش ما این است که تمام وعده‌های انتخاباتی خود را جامه عمل بپوشانیم، گفت: دولت در میدان و صادق‌الوعد خواهد بود و بنای ما در تصمیمات اقتصادی اجرای عدالت و قطع دست رانت‌خواران و مفسدان است. دلسوز ملت کسی است که با مردم، از مردم و در مردم باشد کسی است که سخن مردم را بشنود و آنچه از لسان رهبری برمی‌آید دغدغه مردم است. ما از کسی هراسی نداریم و ثروت و قدرت کسی ما را دچار تردید نمی‌کند.

جریان هزارچهره مافیا را حذف می‌کنیم

رئیس‌جمهور با بیان اینکه در جریان اختصاصی کردن ظرفیت‌های کشور و استان‌ها بناست دست جریان رانت‌خوار و مفسد و مافیا قطع شود، افزود: جریان مافیا و رانت‌خوار در هر زمانی به سرعت نقش و شکل عوض می‌کند و سعی می‌کند با عناوین متفاوتی در صحنه باقی بماند.

هرلحظه از وضعیت معیشت مردم باخبرم

وی اظهار داشت: بنده از وضعیت معیشتی مردم اطلاع دارم و نه هر هفته، نه هر روز بلکه هر ساعت دغدغه زندگی مردم را داریم تا بتوانیم از مشکلات زندگی مردم بکاهیم.

رئیسی با اشاره به کنترل کرونا در دولت سیزدهم گفت: در گذشته می‌گفتند باید روزانه ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار بشکه نفت صادر شود، اما امروز بدون امضا کردن قراردادی توانستیم به شرایط قبل از تحریم برگردیم و تراز تجاری نشان از موفقیت و رشد اقتصادی ۵ درصدی دارد.

آینده ایران به همت جوانان روشن است

رئیس‌جمهور تصریح کرد: آینده بسیار روشن است و در جنگ اراده‌ها آینده کشور را به دست شما جوانان بسیار روشن می‌بینم.

وی در ادامه ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) گفت: کرامت و کریم بودن از صفات ذات پروردگار است و جلوه آن آیات نورانی قرآن و رسول خدا (ص) و امامان کریم است.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه برخی کرامت را بخشش می‌دانند، اما این فقط یکی از جلوه‌های کرامت است، افزود: کرامت یعنی جز در مسیر خدا گام برنداشتن، جلوه کرامت شهدا هستند که قبل از رسیدن به مقام شهادت به مقام کرامت رسیدند.

وی با اشاره به ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور اظهار داشت: اینکه امام (ره) فرمود «عشایر ذخایر انقلاب هستند» سخن حکیمانه‌ای بود که ما امروز معنای آن را می‌فهمیم.

صدق و راستی عشایر در دفاع از دین و وطن ثابت شده است

رئیسی خاطرنشان کرد: صدق و راستی عشایر در دفاع از دین، ناموس و وطن برای همگان ثابت شده است. رشادت و ایستادگی از ویژگی‌های مردم این خطه است که نسبت به دشمن شناخت دقیق دارند و با بصیرت تمام راه را می‌شناسند.

وی با اشاره به اینکه معاندین ۴۰ سال است که تلاش می‌کنند مردم این خطه را بیازمایند، تصریح کرد: پایبندی مردم لر و بختیاری زبانزد است و هربار دشمن را ناکام گذاشتند، باید به این مردم تبریک گفت که بدخواهان را ناامید و در دل دوستداران انقلاب امید ایجاد کردند. بدخواهان این کشور پول‌های حرام آمریکایی را می‌گیرند و داعیه طرفداری از ملت را دارند، اما مردم این بدخواهان را شناخته‌اند و پیرو سخنان امام (ره) و خواست رهبری هستند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه تولیدکنندگان عشایر با تحمل سختی‌های فراوان قهرمانان مردمی هستند، افزود: زن و مرد عشایر امروز می‌داند سنگر مبارزه با دشمن، سنگر تولید است.

مدیران ناکارآمد کنار گذاشته شوند

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه باید مدیران ناکارآمد به حاشیه رانده شوند و ما با هیچ کس عقد اخوت نبسته‌ایم، گفت: اگر کسی ناکارآمد باشد حق ادامه فعالیت ندارد.  مسئولان استانی در بومی‌گزینی دختران و پسران مستعد و کارآمد تلاش کنند چرا که افراد جوان در اداره امور اولویت دارند و گره‌های بزرگ کشور به دست جوانان گشوده خواهد شد.

سرباز رهبرم و در خدمت‌گزاری به مردم از هیچ چیز دریغ نمی‌کنم

رئیس‌جمهور خود را سرباز رهبری دانست و گفت: امیدوارم با همه وجود در خدمت‌گزاری مردم رو سفید شوم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
6
100
شما هم همان مسیر احمدی نژاد را برو که می گفت آنقدر قطعنامه بدهید.......و بعد فصل هفت منشورملل متحد!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
6
92
رنج بیشتر مردم در تامین معاش خود، نتیجه رویکرد غلط برنامه های ریس جمهور محترم در یک سال اخیر است. بهتر است ایشان از اصلاح رویکرد خودشان برای مردم حرف بزنین تا پرداختن به مواردی که هیچ کمکی به بهبود معیشت مردم نمی کند.
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
5
98
به بنده خدایی هم میگفت کاغذپارست.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
6
93
تکرار حرفهای احمدی‌نژاد
متأسفانه؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
6
79
از ملت هم سوال کنید تا با خیال راحت برویم به دل تحریمها حتما ملت قبول می کنند شما که بهتر میدانید
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
3
57
لطفا وزیرای ضعیف رو کنار بگذارید
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
6
96
برا شما هراسی نداره این ملت هستند که نابود میشن!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
60
10
ایول
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین