کد خبر: ۷۷۶۲۶
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۸۷ - ۲۳:۰۲
نهاوندیان خبر داد:

راه اندازی كانون فكر در اتاق ایران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: كانون تفكر اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران مركب از سه بازوی كمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی، هیات مشاوران و شورای تخصصی اقتصادی برای مشورت دادن به قوای سه گانه كشور راه اندازی می شود.

به گزارش سرویس اقتصاد و صنعت آفتاب به نقل از اتاق ایران، در جریان برگزاری نخستین جلسه شورای مشورتی اقتصادی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران كه به منظور بحث و بررسی پیرامون مسائل اقتصادی كشور، اصلاحات ساختاری و اجرای سیاست‌های كلی اصل 44 و بررسی عوامل لازم برای ارتقاء نقش بخش خصوصی و برنامه‌های اتاق و با حضور جمعی از كارشناسان و صاحب‌نظران اقتصادی كشور در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، ایجاد سامانه تفكراتاق بازرگانی ایران مورد تاكید قرار گرفت.

بر اساس این گزارش در ابتدای این جلسه محمد نهاوندیان از تصمیم اتاق ایران برای تشكیل یك سامانه فكری خبر داد تا در آن از نظرات فعالان اقتصادی كشور استفاده و در كمیسیون‌های 15 گانه و همچنین اتاق‌های بازرگانی تهران و شهرستان‌ها، مكانیزمی برای اظهارنظر و ارائه مشاوره فعالان اقتصادی ایجاد شود.

به گفته نهاوندیان، جای یك امكان مشورت علمی، اقتصادی در اتاق بازرگانی خالی بود تا به وسیله آن بتوان احساس نیاز فعالان اقتصادی و مشكلات مورد نظر آن‌ها را در كنار یك پاسخ و تحلیل علمی و اقتصادی قرار داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین