کد خبر: ۷۷۶۴۷
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۸۷ - ۱۹:۳۲
دولت آمریکا با لحنی آمرانه خواستار شد

ایران باید شلیک موشکها را متوقف کند!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در تازه‌ترین اعلام موضع درباره آزمایش موشکهای شهاب 3 ایران، دولت آمریکا با لحنی تحکم آمیز و آمرانه از ایران خواست شلیک موشکها را متوقف کند.

به گزارش سرویس بین الملل آفتاب، دولت آمریکا در اظهاراتی متناقض مدعی شد با وجود تردیدهایی که درباره آزمایشهای موشکی ایران وجود دارد، اما به هر حال ایران باید از اقداماتی اینچنین تحریک آمیز دست بردارد.

گفتنی است دولت آمریکا در ادامه جنگ رسانه‌ای خود علیه کشورمان، مدعی است که ایران بر خلاف نمایش تصاویری که  شلیک نه موشک در روز نخست و چهار موشک در روز دوم را نشان می‌داد، هفت موشک در روز نخست و تنها یک موشک را در روز پنجشنبه شلیک کرده است!

تنها موشک شلیک شده در روز دوم بنا به ادعای مقامات آمریکایی به علت عدم حصول موفقیت در شلیک یکی از موشک‌ها در روز نخست بوده است.

لازم به ذکر است که یک منبع آگاه آمریکایی که نخواست نامش فاش شود اظهار داشت که موشکهای شهاب-3 که در این نمایش نظامی از سوی ایران شلیک شدند به راحتی قادر خواهند بود به حوزه جغرافیایی رژیم اسراییل رسیده و بدان آسیب وارد آورند.

مقامات کشورمان در روزهای اخیر تأکید کرده‌اند که پرتاب آزمایشی موشک‌های شهاب3، در جهت نمایش توان دفاعی بازدارندگی کشورمان و به عنوان پاسخی به تهدیدهای اخیر رژیم صهیونیستی صورت گرفته‌است و ایران سر جنگ با هیچ کشور و رژیمی را ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین