پایگاه خبری آفتاب
۰۷ /تير /۱۴۰۵
Sunday 28 June 2026
کد خبر:۷۷۶۶۱۸
۲۱:۱۷
۱۴۰۱/۰۳/۲۳

انفجار یک کارخانه در استان فارس

انفجار یک کارخانه در استان فارس
رئیس سازمان امدادونجات هلال‌احمر از انفجار یک کارخانه در استان فارس خبر داد.
۲۱:۱۷
۱۴۰۱/۰۳/۲۳
به گزارش آفتاب نیوز،

مهدی ولیپور رئیس سازمان امدادونجات هلال‌احمر گفت: در ساعت ١٧:١٣ امروز ۲۳ خرداد ماه، گزارشی مبنی بر انفجار کارخانه تولید کربنات سدیم شهرستان فیروزآباد اعلام که بلافاصله یک تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: این حادثه در کیلومتر ٣٠ جاده فیروزآباد – جم استان فارس رخ داد که با توجه به شرایط و گسترش آتش سوزی فعلا از حضور عوامل امدادی (هلال احمر، آتش نشانی و اورژانس و ...) ممانعت به عمل آمده است.

رئیس سازمان امدادونجات هلال‌احمر خاطرنشان کرد: تاکنون تلفاتی از حادثه گزارش نشده است، در حال حاضر هم یک تیم آنست و دو تیم از شهرستان های فیروزآباد و فراشبند آماده اعزام هستند.

گزارش خطا
برچسب‌ها:
انفجار کارخانه فارس
ارسال پیام
captcha