کد خبر: ۷۷۶۷۴۰
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
گوشت و مرغ و لبنیات از سفره مردم پر کشیده

نماینده مجلس: گرانی بیداد می‌کند و قیمت‌ها سر به فلک کشیده / مردم بیش از این تحمل فشار را ندارند

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی یا بیان اینکه همه مردم در وضعیت سختی به سر می‌برند از ریس جمهوری خواست اگر لازم است نسبت به ترمیم تیم اقتصادی دولت اقدام کند.
نماینده مجلس: گرانی بیداد می‌کند و قیمت‌ها سر به فلک کشیده /  مردم بیش از این تحمل فشار را ندارند
آفتاب‌‌نیوز :

سیدجواد حسینی کیا نماینده سنقر و کلیایی در جلسه روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری به رییس جمهوری گفت: گرانی بیداد می‌کند و قیمت‌ها سر به فلک کشیده و گوشت و مرغ و لبنیات از سفره مردم پر کشیده است و عدم نظارت جدی دولت صدای مردم را درآورده است.

وی خطاب به رییس جمهوری گفت: آقای رییسی به مردم قول دادید که نقدینگی را کنترل کنید؛ عدم برنامه‌ریزی تیم اقتصادی دولت، قیمت‌ها را نجومی و مسکن را دست نیافتنی کرده است و قیمت دلار بالای ۳۰ هزار تومان و سایه آن بر کالا‌های اساسی صدای مردم را درآورده است.

این نماینده مجلس افزود: آقای رییس جمهوری پشتوانه رای شما اقشار متوسط و پایین جامعه است، همه در وضعیت سختی به سر می‌برند و چاره اندیشی جدی و فوری می‌طلبد و اگر لازم است، تیم اقتصادی‌تان را ترمیم کنید چراکه مردم بیش از این تحمل فشار را ندارند.

حسینی کیا همچنین در تذکری به وزیر نیرو خاطرنشان کرد: قطع برق کشاورزی موجب نارضایتی مردم شده و کشاورزی در آستانه آسیب جدی قرار گرفته است؛ از وزیر نیرو میخواهم که چاره اندیشی جدی در این زمینه بکنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین