کد خبر: ۷۷۶۷۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
سرپرست دادسرای مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی اعلام کرد

انسداد ۵۰۰۰ حساب بانکی و دستگیری ۵۰ نفر در زمینه معاملات طلا و ارز

سرپرست دادسرای مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی از انسداد بیش از پنج هزار حساب بانکی و دستگیری حدود ۵۰ نفر در جریان برخورد با معاملات فردایی طلا و ارز خبر داد.
انسداد ۵۰۰۰ حساب بانکی و دستگیری ۵۰ نفر در زمینه معاملات طلا و ارز
آفتاب‌‌نیوز :

رضا نجفی سرپرست دادسرای مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در نشست مشترک رئیس کل دادگستری استان تهران با قضات این مجتمع با تشریح علل بروز اطاله در فرایند رسیدگی‌های قضایی و در پرونده‌های مطروحه گفت: زمانی که یک پرونده اقتصادی از صفر شروع می‌شود در قریب به اتفاق این موارد نیاز به ردیابی مالی است که این امر، بسیار زمان‌بر خواهد بود.

سرپرست دادسرای مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی خاطرنشان کرد: نکته دوم؛ فقدان ضابط ویژه مستقر و در اختیار است و همین امر سبب می‌شود که مستندسازی پرونده‌ها به سختی صورت گیرد.

وی در ادامه از انسداد بیش از پنج هزار حساب بانکی در حوزه برخورد با معاملات فردایی ارز و طلا و با ورود دستگاه قضایی در چند روز اخیر خبر داد و گفت: همچنین حدود ۵۰ نفر در جریان طرح برخورد با معاملات فردایی ارز و طلا دستگیر شده‌اند.

نجفی با اشاره به اقدامات دادستانی در جهت برخورد با کانال‌ها و سامانه‌هایی که در حوزه معاملات فردایی ارز و طلا فعالیت می‌کنند، گفت: برخی از لیدرها و ادمین‌های این کانال‌ها که اقدام به قیمت‌سازی می‌کنند، شناسایی و اقدامات لازم در حال انجام می باشد.

سرپرست دادسرای مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در پایان گفت: در سال جاری قریب به هزار و ۳۲۸ میلیارد تومان رد مال انجام شده‌ است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
9
3
روحانی هم باید همین کار رو می کرد. اینکه انجام نداد رو هنوزم سئواله برام!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین