کد خبر: ۷۷۷۲۷
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۸۷ - ۱۷:۴۸
احمدی‌نژاد هویت عاملان ربودنش را فاش کرد:

تعدادی افغان، آمریكایی، فلسطینی و عراقی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور صبح روز یكشنبه درحاشیه‌ جلسه هیات دولت درجمع خبرنگاران حضور پیدا كرد و به پرسش‌های آن‌ها درباره مسائل مختلف داخلی و بین‌المللی پاسخ گفت.

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب به نقل از ایسنا محمود احمدی نژاد گفت : «امروز بحمدالله ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران در یك جایگاه ممتاز در عرصه جهانی قرار گرفته‌اند و شرایط سیاسی در منطقه و جهان كاملا به نفع ملت ایران در حال حركت است. به فضل الهی و در زیر سایه‌ رهبری عزیز، وحدت و همدلی در كشور حاكم است و ما در بخش‌های گوناگون، سرعت و پیشرفت كم‌نظیری را در بخش‌های علمی و صنعتی، فن‌آوری و تجارت شاهد هستیم. در بخش كشاورزی نیز علی‌رغم خشكسالی و سرمای‌ كم‌نظیری كه وجود داشت، كارها رو به اصلاح و پیشرفت است».

كارهای بزرگ باید صورت بگیرد
وی با بیان این‌كه «افق ما رو به جلوست و تاكید داریم كه كارهای بزرگ باید صورت بگیرد» گفت:« البته همیشه در هنگام انجام كارهای بزرگ موانعی وجود دارد و شیرینی و زیبایی كارهای بزرگ این است كه از دل مشكلات عبور می‌كند و به نتیجه می‌رسد و ملت ایران در این موضوع پرچمدار و آبدیده است.»


ملت ایران پرچمدار صلح است
وی با اشاره به پیروزی‌های ملت ایران در عرصه‌های گوناگون اظهار كرد: «دیدید كه بدخواهان در یكی دو ماه اخیر فضای كاذبی را علیه جمهوری اسلامی درست كرده بودند و خوشبختانه این فضای كاذب مثل یخ در وسط تابستان آب شد و آن‌ها منفعل شدند».

رییس‌جمهور در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره جوسازی رسانه‌های غربی علیه جمهوری اسلامی با توجه به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم(ص)3، گفت: «همان‌طور كه اشاره كردم بالاخره ویژگی‌های دشمنان مشخص و روشن است و آن‌ها هرجا كه خیر و ارزش انسانی و مجاهدت سازنده‌ای وجود داشته باشد با آن مخالفت می‌كنند. آن‌ها هر جای دنیا كه رفته‌اند جز كینه، بددلی و عقب‌افتادگی چیزی به جا نگذاشته‌اند. ملت ایران پرچمدار خوبی‌ها و صلح است و طبیعی است كه آن‌ها با ملت ایران مخالف باشند. طی 30 سال گذشته در هر فرصتی در پی آن بوده‌اند كه ضربه‌ای به این ملت وارد كنند و پیش‌آگهی نیز نداده‌اند».


نیروهای مسلح ما دست هر متجاوزی را قطع می‌كنند
وی با بیان این‌كه « آن‌ها در مورد موضوع هسته‌یی و مسایل بین‌المللی در برابر ملت ایران شكست خورده هستند و كم آورده‌اند» گفت: «آن‌ها خیال می‌كردند كه مثل گذشته با ایجاد فضای تهدید كه ملت‌ها را مجبور می‌كردند تسلیم شوند، می‌توانند ملت ایران را نیز به تسلیم وادارند، ولی نتیجه‌ای نگرفتند. آن‌ها از یك طرف بسته‌ای برای مذاكره می‌دهند و از آن طرف می خواهند فضای رعب و تهدید ایجاد كنند و در این ارتباط فضاسازی می‌كنند. بعضی آمدند و گفتند مساله‌ای كه شما با آن روبه‌رو شده‌اید خطرناك است، در قضیه هسته‌یی كوتاه بیایید، این‌ها(دشمنان) دیوانه هستند. ما به آن‌ها گفتیم كه می‌دانیم آن‌ها دیوانه‌اند، ولی از ضربه زدن به ملت ایران نیز ناتوان هستند.»

وی با بیان این‌كه « آن‌ها در تلاش بودند كه فضایی ایجاد كنند تا ملت ما را بترسانند» گفت: «نیروهای نظامی و مسلح ما با آمادگی خود در واقع بادكنك توخالی آن‌ها را در معرض دید جهانیان قرار دادند و طبیعی بود كه صحنه عوض شود و آن‌ها منفعل شوند. حرف‌های خنده‌داری می‌زنند و می‌گویند كه این رزمایش برخلاف موازین بین‌المللی است. كدام موازین بین‌المللی؟ كی این موازین تصویب شد؟ گویی موازین بین‌المللی خود آن‌ها هستند! و هر مساله‌ای را كه بگویند، موازین بین‌المللی است. ما در خاك خودمان قدرت بازدارندگی‌مان را به نمایش گذاشتیم و این بخشی از آن بود و اكنون این موج بازدارندگی دنیا را فرا گرفته است. اكنون آن‌ها آمده‌اند و مطالب جدیدی می‌گویند و مثلا می‌گویند این‌قدر موشك نبوده است. آن‌ها باید بدانند كه ما تحت تاثیر تبلیغات قرار نمی‌گیریم. آن‌ها در آینده قدرت بازدارندگی ما را كه صدها برابر آن چیزی كه گوشه‌ای از آن به نمایش گذاشته شد خواهند دید. نیروهای مسلح ما در اوج آمادگی هستند و دست هر متجاوزی را قطع می‌كنند».

احمدی‌نژاد خاطرنشان كرد: «در آمریكا عقلا آن‌قدر هستند كه اجازه ندهند برخی از افراد كه حرف‌های نادرستی می‌زنند بخواهند چنین اشتباهی را انجام دهند و دست از پا خطا كنند».

وی بار دیگر تاكید كرد: «قدرت دفاعی ما هر دستی را كه بخواهد روی ماشه برود و تجاوز و تعرضی بكند از بیخ قطع می‌كند».


واکنش به سخنان دکتر ولایتی
احمدی‌نژاد در پاسخ به سوالی درباره واكنش رسانه‌های غربی به مقاله‌ اخیر دكتر ولایتی درباره موضوع هسته‌یی و طرح عقب‌نشینی ایران از مواضع قبلی خود، گفت:« آقای ولایتی انسان محترمی هستند، نظراتی دارند و این نظرات را بیان می‌كنند. همه در جمهوری اسلامی آزاد هستند كه نظرات خود را بگویند و ایشان نیز نظراتی داشته‌اند و این نظرات شخصی را مطرح كردند. ولی ایشان دخالتی در تصمیم‌گیری‌ها در موضوع هسته‌یی ندارند».

رییس‌جمهور تاكید كرد: «مسیر دیپلماسی هسته‌یی ما روشن و دولت مسوول این كار است. در بخش‌های گوناگون با توجه به مواضع رهبری این مدیریت صورت می‌گیرد. آن طرف كسانی كه خوشحال شدند و درصدد بودند جشنی راه بیاندازند و بگویند كه ایران از مواضع خود عقب‌نشینی كرده است، دیدند كه این جشن زمان زیادی ادامه پیدا نكرد. ملت ایران بر خواسته‌ خود تاكید دارد و طبق موازین بین‌المللی حركت می‌كند».


گفت‌وگوها باید در شرایط عادلانه باشد
وی هم‌چنین درباره كشورهایی كه به دنبال پیش‌شرط برای ایران در مذاكرات هستند گفت:«آن كسی كه باید پیش‌شرط بگذارد ملت ایران است، آن‌هم برای كسانی كه به آن‌ها اعتماد نداریم و رفتار آن‌ها بر اساس عدالت نبوده و برخلاف موازینی كه خود نوشته‌اند عمل كرده‌اند. هیچ وجهی ندارد كه دیگران بیایند برای ما پیش‌شرط بگذارند. این بازی‌های تبلیغاتی است و هدف از آن برای ما روشن است.»

وی با اشاره به‌ این‌كه « قرار است گفت‌وگوهایی صورت بگیرد» گفت:« این گفت‌وگوها باید در شرایط عادلانه باشد و ملت ایران از حقوق خود عقب‌نشینی نخواهد كرد.»

احمدی‌نژاد هم‌چنین در پاسخ به این سوال كه چرا روی بسته‌ پیشنهادی ما تاكید نمی‌شود؟ گفت:« تاكید ما بر مذاكرات بر روی پیشنهاداتی بود كه در بسته‌مان مطرح كرده بودیم و در واقع ما تاكید بر آن داشتیم كه باید روی مشتركات دو بسته بحث شود. بسته‌ای كه ما ارایه كردیم بسته جامعی است و در آن تمامی چالش‌های بین‌المللی مطرح شده و راه‌حل‌های عادلانه و انسانی نیز در آن قرار گرفته است.»

وی خاطرنشان كرد: «كشورهای زورگو باید بداند كه ما وارد بازی سلطه‌ آن‌ها نخواهیم شد. پیشنهادات جمهوری اسلامی روشن است؛ این پیشنهادات در جهت حل و فصل عادلانه و انسانی مسایل است و در واقع ما در این بسته مسایل اصلی كه بشر با آن روبه‌رو است را مورد ارزیابی قرار داده‌ایم. در واقع این آزمایشی است كه طرف گفت‌وگو برای حل مسایل چگونه عمل می‌كند.»


توسعه‌ روابط بین ملت‌ها را كار درستی می‌دانیم
رییس‌جمهور درباره طرح مباحثی مبنی بر ایجاد سركنسولگری در ایران از سوی آمریكایی‌ها و نظر جمهوری اسلامی در این ارتباط اظهار كرد: «ما هنوز تقاضای رسمی در این ارتباط دریافت نكرده‌ایم. شما اگر یادتان باشد بعد از سفر اول به نیویورك، سازمان هواپیمایی كشور نامه‌ای به طرف مقابل خود نوشت و درخواست كرد كه پرواز مستقیم بین ایران و آمریكا ایجاد شود كه این امر دلایلی داشت؛ یكی از دلایل آن این بود كه صدها هزار نفر از تاجران، صنعتگران، دانشگاهیان و مردم آمریكا داوطلب بودند به ایران سفر كنند كه البته دولت آمریكا در این ارتباط سخت‌گیری‌هایی می‌كند و اجازه‌ نمی‌دهد. از طرف دیگر ایرانی‌هایی در آمریكا هستند كه می‌خواهند به صورت مستقیم به ایران سفر كنند. از طرف دیگر برخی از مردم ایران نیز فارغ از مناسبات سیاسی دو كشور تمایل دارند كه به آمریكا سفر كنند و ارتباط خود را با ملت این كشور گسترش دهند».

وی با بیان این‌كه «ما بر ارتباط بین ملت‌ها تاكید داریم و توسعه‌ روابط بین ملت‌ها را كار درستی می‌دانیم و به هر اقدامی كه باعث توسعه‌ روابط بین ملت‌ها شود كمك و از آن استقبال می‌كنیم» افزود: «ملت ایران دارای ریشه‌های استواری است. ملت ایران ملتی انسانی و اثرگذار است و هیچ نگرانی از ارتباط گسترده‌ مردم با سایر ملت‌ها نداریم و از آن استقبال می‌كنیم.»


بهبهانی سرپرست وزارت راه شد
وزیران كشور و اقتصاد در موعد قانونی معرفی می‌شوند
وی هم‌چنین درباره اظهارات وزیر كار در مورد سیاست‌های انقباضی بانك‌ها و مسایلی كه در این ارتباط بین جهرمی و مظاهری پیش آمده است، گفت:«اجازه بدهید كه این گفت‌وگوها بین مسوولان باشد و آن‌ها نظرات خود را مطرح كنند و بعد از اعلام این نظرات، این پیشنهادات در كمیسیون اقتصادی مطرح و در مورد آن تصمیم‌گیری ‌شود».

رییس‌جمهور هم‌چنین در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره‌ی معرفی وزرای كشور و اقتصاد گفت:« این وزرا را در موعد قانونی معرفی می‌كنیم.»

وی هم‌چنین خبر داد كه بهبهانی به عنوان سرپرست وزارت راه مشخص شده است.


یك سری مسایل در كشور ما بی‌جهت تبدیل به تابو شده‌اند
رییس‌جمهور در پاسخ به سوالی درباره‌ برخی تغییرات گفت:« من درباره این مسایل توضیحاتی خواهم داد ولی باید بگویم یك سری مسایل در كشور ما بی‌جهت تبدیل به تابو شده‌اند و باید این مسایل از بین برود و در واقع كنار گذاشته شود و به مسایل عادی تبدیل شود».

احمدی‌نژاد با بیان این‌كه « ایجاد تغییرات یك امر عادی است و در واقع ما این تغییرات را برای ایجاد بهبود و پیشرفت بیشتر در كارها انجام می‌دهیم» ادامه داد:« مثل یك مربی كه تیم را هدایت می‌كند و در واقع در برخی مواقع برای پیشبرد كار در تیم تغییراتی ایجاد می‌كند، ما نیز این تغییرات را ایجاد می‌كنیم تا تیم بهتر كار كند و نتایج درست را بگیرد.»


برای آمریكایی‌ها دعوت‌نامه ورود به مذاكرات نفرستاده‌ایم
وی در ادامه درباره طرح پیش‌شرط از سوی آمریكا برای مذاكره با ایران و نظر جمهوری اسلامی در‌این موضوع گفت: «ما با همه مذاكره می‌كنیم. آمریكایی‌ها هم می‌خواهند بیایند، بیایند. ما از آن‌ها دعوتی نمی‌كنیم. ما برای آن‌ها پست سفارشی و دعوت سه قبضه نفرستاده‌ایم كه با ما مذاكره كنند و اگر می‌خواهند وارد مذاكرات شوند و خود را برای این امر دعوت كرده‌اند، دیگر نباید پیش‌شرط بگذارند. این دوران گذشته است. ما باید پیش‌شرط بگذاریم.»


مناسبات سیاسی را نباید در خدمت به مردم دخالت دهیم
وی درباره طرح مباحثی مبنی بر اجرای طرح تحول اقتصادی بعد از انتخابات ریاست جمهوری گفت: «در مورد این موضوع نیز باید تابوها شكسته شود و در واقع مناسبات سیاسی را نباید در خدمت به مردم دخالت دهیم. معتقدیم كه این كار باید در كشور شروع شود و این از نیمه دوم سال آغاز خواهد شد. معتقدیم كه این اصلاحات باید صورت بگیرد و ساختار اصلاح شود و این یك كار مهم است كه باید شروع كنیم. در یك سال مانده به برگزاری انتخابات، دنیا متوقف نمی‌شود كه بگوید بگذاریم انتخابات ریاست جمهوری ایران برگزار شود و بعد فعالیت‌های‌مان را انجام دهیم. ما باید از این فرصت استفاده كنیم».


طرح تحول اقتصادی از نیمه دوم سال اجرایی می‌شود
رییس‌جمهور با بیان این‌كه «مطالعات ما در این زمینه در حال نهایی شدن است» گفت: «با آن‌كه بسته تقریبا از نظر ما نهایی شده بود، آن را به مشورت گذاشتیم و اجرایی شدن آن را هم از نیمه دوم سال شروع می‌كنیم. هرچه زودتر این امر انجام شود به نفع كشور است و حداقل باعث جلوگیری از خساراتی از جمله بازدهی نامناسب می‌شود؛ چراكه در حال حاضر بازدهی مناسب را نداشته و رشد شایسته‌ای نداریم. در واقع هرچه زودتر آغاز شود از برخی خسارات جلوگیری می‌كند».

وی خاطرنشان كرد: «مناسبات سیاسی این‌گونه كه چه كسی می‌آید و چه كسی می‌رود تاثیری در تصمیم‌گیری‌های كشور ندارد و این تابوها باید شكسته شود. ما باید از ثانیه‌ها استفاده كنیم. یك سال زمان زیادی است و باید از این مدت استفاده كرد».


در دو سال و نیم اخیر در حال برنامه‌ریزی و مطالعات بودیم
وی با بیان این‌كه «ما در طول دو سال و نیم اخیر در حال برنامه‌ریزی و مطالعات بودیم» گفت: «از برخورد بعضی‌ها تاسف می‌خوریم و خنده‌مان می‌گیرد. اگر دو سال و نیم پیش شروع می‌كردیم، می‌آمدند و می‌گفتند كه دولت شتابزده كار را شروع كرده و اكنون نیز كه دو سال و نیم تمام تلاش خود را كرده‌ایم، برخی می‌گویند چرا اكنون باید اجرا شود»؟

احمدی‌نژاد با بیان این‌كه « به طور متوسط در طول چهار سال یك دولت ما شاهد انتخابات ریاست جمهوری، مجلس، شوراها و هر دو دوره یك بار انتخابات مجلس خبرگان هستیم» گفت: «پس ما در هر دوره انتخاباتی داریم ولی باید كارها را انجام دهیم و به پیش برویم».

وی یادآور شد: «پارسال نیز وقتی می‌خواستیم سهمیه‌بندی بنزین را اجرا كنیم عده‌ای گفتند این خطرناك است و عده‌ای نیز گفتند دولت شناور می‌شود. حتی شما (خبرنگاران) اصطلاحی به كار می‌بردید، چه بود»؟ ... خبرنگاران گفتند: «خودزنی یا انتحار».

رییس جمهور ادامه داد: «بله شما می‌گفتید این‌گونه است. ولی ما روی تصمیم خود پافشاری كردیم».

طرح‌های عمرانی ضد تورم هستند
قدرت خرید دهك‌های زیر چتر حمایتی دولت افزایش می‌یابد 
احمدی‌نژاد هم‌چنین با تاكید مجدد بر عزم دولت برای اجرایی شدن این امر، در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر برنامه‌ها برای احتمال تورم‌زا بودن این طرح گفت: «من در مورد این مساله و طرح توضیحات بیشتری خواهم داد. ما پیش‌بینی‌های لازم را كرده‌ایم. با این طرح قدرت خرید دهك‌هایی كه زیر چتر حمایتی دولت هستند(هفت دهك) باید اضافه شود و این یكی از عوامل اصلی و ساختاری تورم پیوسته را علاج می‌كند».

وی در مورد بحث طرح‌های عمرانی گفت: «طرح‌های عمرانی ضد تورم هستند و اجرا شدن آن‌ها و تلاش برای تكمیل آن‌ها زمینه‌ رشد اقتصادی را ایجاد می‌كند».

وی هم‌چنین در مورد پروژه‌های نیمه‌تمام گفت: «وقتی پروژه‌ها نیمه‌تمام رها شود تورم‌زا هستند، ولی وقتی تمام شوند این‌گونه نخواهد بود».


دولت چیز پنهانی از ملت ندارد
رییس‌جمهور در ادامه‌ی گفت‌وگوی خود با خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگاری كه درباره سفر مجدد هوشنگ امیراحمدی به ایران سوال كرد و گفت كه وی در دفعه‌ی اول سفر به ایران مدعی شده بود كه با مساعدت رییس‌جمهور به ایران آمده و تلاش دارد روابط ایران و آمریكا را توسعه دهد، گفت: «این‌گونه مسائل جای سوال از رییس‌جمهور ندارد، افراد می‌توانند به ایران بیایند و بروند».

احمدی‌نژاد افزود: «همه چیز ما روست. دولت چیز پنهانی از ملت ندارد. اگر قرار باشد روزی با آمریكا گفت‌وگو كنیم به مردم می‌گوییم كه می‌خواهیم گفت‌وگو كنیم، به مردم می‌گوییم ما تشخیص داده‌ایم و به نفع مردم است كه گفت‌وگو كنیم، پس مسائل ما روشن است و چیز پنهانی از مردم نداریم».

وی با بیان این‌كه ایرانی‌ها در هر كجا كه باشند برای ما محترم‌اند، افزود:« حتی ایرانی‌ای كه مخالف دولت باشد و در خارج از كشور و در هر كجا ایستاده باشد، مورد حمایت جمهوری اسلامی است و ما به طور كامل از وی حمایت می‌كنیم».

رییس‌جمهور افزود: «همان‌طور كه گفتم اگر لازم باشد با آمریكا گفت‌وگو كنیم و به نفع ملت ایران باشد، من خودم می‌آیم و می‌گویم كه ما گفت‌وگو می‌كنیم چون به نفع ملت ایران است».


هر دولتی در آمریكا سر كار بیاید، باید به سمت ایران بیاید
احمدی‌نژاد در ادامه در پاسخ به این پرسش كه «سخنگوی دولت و وزیر امور خارجه به تازگی اعلام كرده‌اند آمریكایی‌ها به دنبال روش‌های عاقلانه‌تری هستند، نظر شما چیست؟ و نمونه‌هایی از این عاقلانه‌تر شدن را ذكر كنید» اظهار كرد:« اینها را از خودشان بپرسید، ولی ما دوست داریم همه عاقلانه رفتار كنند».

وی افزود:« من به شما می‌گویم هر دولتی كه در پی انتخابات در آمریكا سر كار بیاید مجبور به ایجاد تغییرات اساسی در سیاست خارجی این كشور برای نجات آمریكاست و باید بیشترین توجه را به داخل آمریكا داشته باشد، بساط خود را از منطقه جمع كند و برود بیرون و برای این كه در منطقه بتواند تعادل را حفظ كند، باید به سمت ایران بیاید».

رییس‌جمهور گفت: «چند وقت پیش گفت‌وگوهایی با برخی از مقامات این كشورها داشتیم و آن‌ها به ما گفتند كه ایران قدرت منطقه‌ای است، من از آنها تشكر كردم و گفتم ایران قدرت جهانی است. اخیرا نیز می‌گویند ایران ابرقدرت منطقه‌ای است و شما خواهید دید كه آنها در آینده می‌گویند ایران قدرت جهانی است».

احمدی‌نژاد افزود: «ایران یك قدرت انسانی و فرهنگی و پیام آن پیام انسانی و فرهنگی است و در واقع این پیام یك نسیم است كه روح‌ها را زنده می‌كند؛ این قدرت منبعث از فرهنگ و انسانیت است كه دنیا را می‌گیرد».

رییس‌جمهور هم‌چنین در حالی كه جمع خبرنگاران را ترك می‌كرد به پرسش‌های حاشیه‌ای آن‌ها نیز پاسخ داد.

افشای ملیت عوامل طرح ربودن رییس جمهور درعراق
خبرنگاری از احمدی‌نژاد درباره‌ی طرح ربودنش در عراق و جزئیات آن پرسید كه وی گفت: «گروهی متشكل از تعدادی افغان، آمریكایی، فلسطینی و عراقی می‌خواستند با شعار ضد آمریكا و ضد ایران- یعنی این كه بگویند ما هم ضد آمریكا هستیم و هم ضد ایران- این كار را انجام دهند كه خداوند متعال آن را خنثی كرد».

وی هم‌چنین در پاسخ به پرسش خبرنگار دیگری كه از وی پرسید « در روز به چه میزان رادیو گوش می‌دهید؟» گفت: «اكنون كمتر گوش می‌دهم، ولی قبلا بیشتر گوش می‌دادم؛ به‌ ویژه موقعی كه رانندگی می‌كردم».


درباره فیلم «ترور فرعون»
خبرنگاری دیگری از رییس‌جمهور درباره فیلم یك ایرانی با عنوان « ترور فرعون» كه به موضوع ترور انور سادات می‌پردازد و اعتراض مصری‌ها به آن پرسید كه رییس‌جمهور گفت: «روابط ما با مصر تابع این مسائل نیست. ممكن است عدم برقراری رابطه به بهانه‌ی این‌ها باشد، این‌ها بهانه‌ است، ولی عاملش نیست. این‌ها بهانه‌ی خوبی است كه رابطه برقرار نشود، ولی عامل برقرار نشدن رابطه نیست؛ عوامل بیرونی دخالت دارند».



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۸۷/۰۴/۲۳
0
0
آقای احمدی نژاد تورو خدا از این حرفها نزنید،لطفاً به کارهای ممملکت برسید بیچاره شدیم. تورم بیداد می کند آنوقت شما حرف از شجاعت و مهرتتان برای فرار از دست افغانها و ... غیره می زنید!
ناشناس
|
-
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۸۷/۰۴/۲۳
0
0
بابا [...] ديگه كي هستي
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۸۷/۰۴/۲۴
0
0
جناب اقاي احمدي نژاد من يكي از كارمندان مخابرات هستم حقوق من وامثال من از سال گذشته تا امسال 160 هزارتومان با كاهش اضافه
كار وحق سرويس وحق ناهار كاهش يافته با توجه به اقساط واجاره بها زندگي من با 250هزارتومان ميچرخيد.الان به لطف شما وسياستهاي
شما زندگي من در آستانه فرو پاشي است. شبها ديرتر به منزل مي روم تا كمتر شرمنده فرزندانم شوم . برادر عزيز دعاي مليونها ايراني مثل من بدرقه راه تو وتمامي حاميانت!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین