کد خبر: ۷۷۷۳۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
غرب از سازمان ملل برای تقویت اخبار جعلی استفاده می‌کند

وزیر خارجه روسیه: ما به اوکراین حمله نکردیم، خجالت هم نمی‌کشیم!

وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: دیپلمات‌های بین‌المللی از جمله کمیساریای عالی حقوق بشر، دبیرکل و دیگر مقام‌های سازمان ملل تحت فشار غرب هستند و اغلب از آن‌ها برای تقویت اخبار جعلی منتشر شده توسط غرب استفاده می‌شود.
وزیر خارجه روسیه: ما به اوکراین حمله نکردیم، خجالت هم نمی‌کشیم!
آفتاب‌‌نیوز :

سرگئی لاوروف روز پنجشنبه در مصاحبه با شبکه بی‌بی‌سی، اعلام کرد: ما به اوکراین حمله نکردیم. ما یک عملیات نظامی ویژه را اعلام کردیم، زیرا مطلقاً هیچ راه دیگری برای توضیح به غرب نداشتیم که کشاندن اوکراین به ناتو یک عمل جنایتکارانه است.

به گزارش روزنامه لو فیگارو، وی در واکنش به خبرنگاری که گزارش رسمی سازمان ملل در مورد جنایات روس‌ها در روستای یاهیدن (Yahidne) در منطقه چرنیهیو (Tchernihiv) اوکراین را تشریح کرد، گفت: واقعاً جای تاسف است. اما دیپلمات‌های بین‌المللی از جمله کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل، دبیرکل سازمان ملل و دیگر مقام‌های سازمان ملل تحت فشار غرب هستند و اغلب از آن‌ها برای تقویت اخبار جعلی منتشر شده توسط غرب استفاده می‌شود. روسیه بی‌تقصیر نیست؛ روسیه همان چیزی است که هست و ما خجالت نمی‌کشیم که نشان دهیم چه کسی هستیم.

روزنامه لوموند فرانسه نیز در تشریح بخش‌های دیگری از این مصاحبه، به نقل از وزیر امور خارجه روسیه نوشت که مسکو به دنبال «نازی‌زدایی» اوکراین است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
0
5
خجالتاتا در کوچکی کشیدی .مثل خیلیهای دیگه .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین