کد خبر: ۷۷۷۶۷۴
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵

قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز ۱۴۰۱/۰۳/۳۰

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۴۳۱هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۵میلیون و ۴۸۰هزار تومان است. قیمت دلار در بازار آزاد نیز حدود ۳۲ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.
قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
آفتاب‌‌نیوز :

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۴۳۱ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۵ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۱۸۴۱ دلار است.

علاوه بر این، در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار با افزایش نسبت به روز قبل، ۲۷ هزار و ۶۵۰ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۷ هزار و ۳۷۴ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز با کاهش نسبت به دیروز معادل ۲۸ هزار و ۶۵۲ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۸ هزار و ۳۶۷ تومان اعلام شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین