کد خبر: ۷۷۷۶۹
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۸۷ - ۱۸:۱۵

سلمان خدادادی: سرباز ولایت هستم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: «من سرباز ولایت هستم و هرگز برای خشنودی دشمنان انقلاب سخن نخواهم گفت».

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، دکتر سلمان خدادادی که اعتبارنامه وی از سوی کمیسیون تحقیق رد شده و قرار است در نخستین جلسات علنی بعد از تعطیلات مطرح شود روز یکشنبه در میان گروههای مختلف مردم ملکان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، آنان را به صبر و وحدت دعوت کرد.

وی تاکید کرد: ‌«وجودم متعلق به انقلاب است و اگر تمام شریان هایم را قطع کنند باز هم سرباز نظام و مطیع رهبر انقلاب خواهم بود».

وی گفت: «همه آنچه علیه من گفته شده واهی است که متاسفانه از سوی برخی بدخواهان به طرز ناجوانمردانه به آن دامن زده شده است».

وی تاکید کرد: «پرونده بنده از سوی مراجع ذیربط در حال رسیدگی است که به زودی‌ همه حقیقت روشن خواهد شد و موضوع اعتبار نامه امر جدیدی نیست و در همه دوره‌های گذشته وجود داشته است».

خداداد افزود: «اکثریت نمایندگان مرا به خوبی می‌شناسند و اطمینان دارم متوجه مسئله هستند و با شناخت ودور از جوسازیها و هیاهوی افراد هدفدار تصمیم خواهند گرفت.

پیشتر هم گفته‌اغم هیچ کدام از حرفها و اتهامات علیه من صحت ندارد و همه توطئه و جوسازی بدخواهان و رقیبان می‌باشد».

وی تاکید کرد: «پرونده‌سازی از سوی برخی مسئولان و رقیبان بدخواه از دوره‌های گذشته علیه بنده وجود داشته که این دوره با شدت بیشتری ادامه یافته است».

وی گفت:‌«آنها مرتب علیه من سمپاشی می‌کنند و نامه و طومار این سو و آن سو می‌فرستند و به آنها می‌گویم اگر مرد هستید مردانه به رقابت برخیزید و آبروی مسلمان را نبرید».

خدادادی گفت: «افرادی در منطقه هستند که با نگارش نامه‌های واهی و اتهامات کذب به نفع رقیب وارد میدان شده و رای‌دهندگان به من را قاچاقچی و ضد انقلاب معرفی کرده‌اند».

خدادادی تاکید کرد: «این اتهام در حالی علیه مردم ملکان عنوان می‌شود که به شهادت تاریخ و اسناد محلی ملکان در سالهای هشت سال دفاع مقدس در میان شهرهای محلی بیشترین اعزام‌ها را داشته و پاکترین مردان خود را در راه اسلام و دفاع از حریم ولایت تقدیم انقلاب کرده است».

وی افزود:‌«در انتخابات دور هشتم مجلس شورای اسلامی بیش از 50 درصد از مردم نجیب ملکان که ولایت‌مداری آنان شهره عام و خاص است به من رای دادند و 50 دردص بقیه هم همه از مردمان پاک و مومن هستند».

خدادادی هواداران و مردم ملکان را به صبر و تحمل و پرهیز از هرگونه حرکات احساسی دعوت کرد و به آنها اطمینان داد به زودی همه حقیقت روشن خواهد شد و نمایندگام محترم مجلس شورای اسلامی که افرادی متدین و آشنا به مسائل حقوقی و اجتماعی و سیاسی هستند، با شناخت ودوری از جوسازی و سیاه‌نمایی بعضی از افراد هدفدار تصمیم خواهند گرفت و هر تصمیمی که نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بگیرند قطعاً در مقابل تصمیم آنها تسلیم خواهیم شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۸۷/۰۵/۰۷
1
3
يك ذره هم به فكر آذربايجان بودي
ناشناس
|
-
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۸۷/۰۵/۱۶
2
2
اگر شما فكر بدوشيطاني نداشتيدوچشم بصيرت همراهتان بود ميديديدكه دكتر خدادادي به فكر همه مردم ملكان بوده واست
ناشناس
|
-
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۱
1
1
اقاي خدادادي چرا؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین