کد خبر: ۷۷۷۸۴۵
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸

نتایج اولیه آزمون دستیاری منتشر شد

نتایج اولیه چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفت.
نتایج اولیه آزمون دستیاری منتشر شد
آفتاب‌‌نیوز :

چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی صبح روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در تعداد ۳۲ حوزه امتحانی و ۳۰ شهر کشور برگزار شد.

کلید اولیه به همراه دفترچه سؤالات آزمون دستیاری روز شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه منتشر شد و داوطلبان از ساعت ۱۸ تا روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه می توانستند اعتراض خود را به صورت اینترنتی سؤال مورد اعتراض و رفرنس مورد نظر ارسال کنند تا به آن رسیدگی شود.

کلید نهایی و نتایج اولیه این آزمون نیز امروز ۳۱ خرداد ماه سال جاری منتشر شد و زمان انتشار دفترچه راهنما و انتخاب رشته نیز متعاقبا از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می شود.

در این دوره از آزمون تعداد ۱۲ هزار و ۷۲۵ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۱ هزار و ۸۴۷ نفر حائز شرایط بوده و مدارک شان تکمیل بوده است.

از میان ۱۱ هزار و ۸۴۷ نفر واجد شرایط، تعداد ۱۱ هزار و ۶۷ نفر کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند. تعداد ۵ هزار و ۸۶۱ نفر معادل ۴۶ درصد از داوطلبان مرد و ۶ هزار و ۸۶۴ نفر معادل ۵۴ درصد از داوطلبان زن هستند.

طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی؛ امسال، اولویت‌های انتخاب رشته در چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی تا ۱۰۰ رشته محل افزایش یافته است و داوطلبان می توانند از نظر قبولی شانس بیشتری داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین