کد خبر: ۷۷۸۱۱۵
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱

رئیسی: تحریم‌ها بی‌اثر است؛ اتفاقی نیفتاده

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جمع اقشار مختلف مردم خراسان شمالی گفت: امروز سخنگوی کاخ سفید می‌گوید سیاست‌های آمریکا در قبال مردم ایران شکست خورده و این یعنی پیروزی بزرگ ملت ایران. تحریم‌ها و تهدید‌ها بی اثر است و شاهد هستند که اتفاقی نیفتاده است.
رئیسی: تحریم‌ها بی‌اثر است؛ اتفاقی نیفتاده
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس جمهور در جمع اقشار مختلف مردم خراسان شمالی گفت: تلاش ما تقویت پول ملی است و حتما وضعیت تورم مهار خواهد شد.عدالت در پرداخت همه را راضی می‌کند و ما خود را ملزم به عدالت در پرداخت می‌دانیم. در سفر‌های استانی مسائل را از نزدیک بررسی می‌کنیم. البته می‌شود به صورت تصویری و به صورت تریبونی مسائل و مشکلات را بررسی کرد، اما شنیدن کی بود مانند دیدن؟

رئیس جمهور در ادامه تصریح کرد: بنده تجربه با مردم بودن در کنار مردم بودند و از نزدیک سخن مردم شنیدن را دارم و این تجربه را افتخار می‌دانم و تا وقتی که در دولت هستم بنا دارم ارتباط نزدیک خود را با دولت حفظ کنم و سخن مردم را از نزدیک بشنوم.

وی گفت: در میان مردم هستم و از وضعیت زندگی مردم مطلع هستم و شبانه روز تلاش می‌کنیم برای کاهش مشکلات مردم اقدام کنیم. ما امروز یک سرمایه بزرگ داریم که بعد از توکل به خدا و اعتماد رهبری، سرمایه بزرگ ما امروز پشتیبانی ملت و پشتیبانی زنان و مردان کشور است. ما هر کاری که بعضی‌ها معتقدند مگر می‌شود آن را به تبعیت از شهدای بزرگوار و ۲۶۰۰ شهید خراسان شمالی و سرداران سرافراز این استان و تمام استان‌های کشور و عزیز دل ما، شهید سلیمانی، انجام می‌دهیم. شعار ما این است که ما به کمک مردم و با اتکا به خداوند اعتماد ملت و مشارکت مردم می‌توانیم بر همه مشکلات فائق شویم.

رئیس جمهور در ادامه به سیاست‌های دشمنان ایران اشاره کرد و گفت: امروز سخنگوی کاخ سفید می‌گوید سیاست‌های آمریکا در قبال مردم ایران شکست خورده و این یعنی پیروزی بزرگ ملت ایران. تحریم‌ها و تهدید‌ها بی اثر است و شاهد هستند که اتفاقی نیفتاده است.

رئیسی خطاب به دشمنان ایران اسلامی٬ ادامه داد: ما به اروپایی‌ها و غربی‌های می‌گوییم که با ملت ایران با زبان زور سخن نگویید. ما حتما در این جنگ اقتصادی که دشمن دنبال یاس مردم است٬ پیروز خواهیم شد. همه باید بدانند در جنگ رسانه‌ای دشمن باید با جهاد تبیین به مقابله با دشمن بروند. امروز همه باید به مردم امید را تزریق کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین