کد خبر: ۷۷۸۳۵۸
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

آغاز ویژه‌برنامه جام جهانی ۲۰۲۲ در تلویزیون

«ویژه برنامه جام جهانی ۲۰۲۲» از تابستان پخش و تا آغاز جام جهانی شرایط تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها را در شبکه ورزش سیما بررسی خواهد کرد.
آغاز ویژه‌برنامه جام جهانی ۲۰۲۲ در تلویزیون
آفتاب‌‌نیوز :

 «ویژه برنامه جام جهانی ۲۰۲۲» پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۸ از تابستان امسال، به استقبال این مسابقات خواهد رفت و تا آغاز جام جهانی فوتبال، شرایط تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها را بررسی خواهد کرد. این برنامه آخرین اخبار و اطلاعات از تیم ملی فوتبال کشورمان و جام جهانی فوتبال را اطلاع‌رسانی خوهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، شبکه رزش سیما همچنین جدید برنامه‌های روتین خود را روی آنتن خواهد برد. «جهان ورزش» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه، «فوتبال۱۲۰» پنجشنبه ها ساعت ۲۳، «ویدیو چک» پنج شنبه ها ساعت ۲۲، «کادر فنی» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸، «باشگاه»، «کوه‌گشت»، «پهلوون»، «مثبت ورزش» و «دست اول» در تابستان ۱۴۰۱ همچنان به روی آنتن خواهد رفت. برنامه «لذت فوتبال» و «شب های فوتبالی» جمعه ها ساعت ۲۱ نیز با آغاز فصل جدید فوتبال اروپا و لیگ برتر ایران مجددا از اواسط مرداد به آنتن شبکه باز خواهد گشت.

همچنین برنامه‌های جدید شبکه ورزش که مراحل پیش‌تولید خود را سپری کرده‌اند نیز به مرور مهیای پخش از این شبکه می‌شوند.

«با جام جهانی» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲، ویژه برنامه‌ «والیبال لیگ ملت ها» که از آغاز این تورنمنت پخش شده است تا پایان تیرماه روی آنتن خواهد بود؛ برنامه «جایگاه ویژه» با هدف تحلیل و بحث و گفتگو پیرامون مسائل اساسی ورزش کشور از ابتدای تیرماه به صورت زنده پخش می‌شود؛ برنامه استعدایابی کشتی با نام «همه فن حریف» از ابتدای مردادماه روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۰ به جدول پخش شبکه ورزش اضافه خواهد شد.

برنامه «جام روستا» و «جام گل کوچیک» هم با هدف برگزاری مسابقات در روستاها و محلات در تابستان تولید و پخش خواهد شد. برنامه «بازی‌کن» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ نیز که مسابقه اطلاعات عمومی ورزشی است با هدف بازخوانی دستاوردهای ورزش کشور، شرکت کنندگان و علاقمندان ورزش را محک خواهد زد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین