کد خبر: ۷۷۸۳۶۱
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰

حبس خانگی یک کارگردان به اتهام تجاوز

یک قاضی ایتالیایی حکم داد «پل هگیس» کارگردان کانادایی به دلیل شکایت یک زن علیه او به اتهام تجاوز، در حبس خانگی باقی بماند.
حبس خانگی یک کارگردان به اتهام تجاوز
آفتاب‌‌نیوز :

 پس از برگزاری جلسه مقدماتی دادگاه «پل هگیس» کارگردان برنده اسکار که با اتهام تجاوز رو به رو شده است، قاضی در نهایت دستور داد، وی تا اطلاع ثانوی در هتلی در نزدیکی اوستونی در حبس خانگی نگهداری شود.

به گزارش ورایتی، «میشل لافورژیا» وکیل ایتالیایی «هاگیس» در بیانیه‌ای گفت که قاضی اقدام احتیاطی حبس خانگی را در مورد «هگیس» اعمال کرد و معتقد بود که تا زمان استماع قربانی ادعا شده، خطر دستکاری تنها منبع شواهد وجود دارد و شواهد برای بررسی‌های متعاقب ضروری است.

«پل هگیس» نویسنده فیلمنامه «عزیز میلیون دلاری» ساخته «کلینت ایستوود» و همچنین نویسنده و کارگردان فیلم «تصادف» است که برای هر دو فیلم موفق به کسب جایزه اسکار شد.

در سال ۲۰۱۸ یک روزنامه نگار به نام «هالی بریست» مدعی شد «هگیس» پس از نمایش یک فیلم در سال ۲۰۱۳ به او تجاوز کرده است و از این سینماگر شکایت کرد. این شکایت باعث شد که سه زن دیگر اتهامات سوء رفتار جنسی خود را علیه وی مطرح کنند که «هگیس» به شدت این ادعاها را رد کرده است و به دلیل همه‌گیری کرونا، این دادگاه هنوز در حالت تعلیق قرار دارد.

«هگیس» ۶۹ ساله متهم به تجاوز به یک زن غیر ایتالیایی طی دو روز حضورش در شهر اوستونی است، جایی که او قرار بود چندین مسترکلاس را در جشنواره "آلورا" ایتالیا برگزار کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین