کد خبر: ۷۷۸۶۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴
برای تسهیل روابط پولی ایران و عراق گام‌های جدیدی برداشته شود

رئیسی بعد از دیدار با نخست‌وزیر عراق چه گفت؟

رئیس جمهور در نشست مشترک مطبوعاتی با نخست وزیر عراق گفت: برای تسهیل روابط پولی بین تهران - بغداد قرار شد گام‌های جدیدی برداشته شود.
رئیسی بعد از دیدار با نخست‌وزیر عراق چه گفت؟
آفتاب‌‌نیوز :

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق روز یکشنبه پس از انجام دیدارهای دوجانبه در نشست مطبوعاتی مشترک حضور یافتند.

رئیس جمهور در این نشست گفت: سفر الکاظمی و هیات عالی رتبه را به ایران خوش آمد می گویم. روابط ما با عراق روابط معمولی و سنتی نیست بلکه عمیق و ریشه دار است و این اراده برای توسعه بیشتر ورابط وجود دارد.

رئیسی افزود: در راستای گسترش سیاست ارتباط با همسایگان، امروز کشور عراق را نزدیک به ملت ایران می بینیم.

رئیس جمهور درباره محور گفت و های امروز با الکاظمی گفت: درباره اتصال ریلی شلمچه و بصره گفت و گو شد و همچنین برای تسهیل روابط پولی بین دوکشور قرار شد گام های جدیدی برداشته شود.

رئیس جمهور گفت: در راستای گسترش سیاست ارتباط با همسایگان، امروز کشور عراق را نزدیکترین ملت به ملت ایران می بینیم و بیشترین روابط را در بین کشورهای همسایه با عراق داریم و در بین همسایگان بیشترین روابط را با عراق داریم. در مورد روابط سیاسی و اقتصادی و تجاری بین دو کشور مذاکره و قرار شد روابط اقتصادی بین دو کشور افزایش یابد.

رئیسی ادامه داد: اتصال ریلی شلمچه و بصره از جمله مواردی است که دراین باره گفت و گو شد و قرار شد هرچه سریعتر این کار در جهت تسهیل مراودات بین دو کشور نقش مهمی داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
0
0
غرامت ملت ایران بابت جنگ8ساله از عراق فراموش نشود
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین