کد خبر: ۷۷۸۷۶۲
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۰

شوک شبانه به استقلال/ دانشگر به سپاهان پیوست

در روز‌هایی که هواداران استقلال منتظر تمدید قرارداد محمد دانشگر بودند، این مدافع با سپاهان قرارداد ۳ ساله امضا کرد.
شوک شبانه به استقلال/ دانشگر به سپاهان پیوست
آفتاب‌‌نیوز :

محمد دانشگر یکی از بازیکنانی بود که در پایان لیگ بیست و یکم قراردادش با استقلال به پایان رسید. این مدافع باتجربه، اما یکی از بازیکنانی محسوب می‌شد که انتظار می‌رفت قراردادش را تمدید کند، اما او امروز شوک بزرگی را به مدیریت باشگاه وارد کرد و به باشگاه رقیب پیوست.

سپاهانی‌ها که بعد از جدایی گئورگی گولسیانی در خط دفاعی به دنبال یک مهره تاثیرگذار می‌گشتند، با دانشگر وارد مذاکره شدند و این مدافع باتجربه نیز در روز‌هایی که هیچ تماسی از سوی مسئولان استقلال برای تمدید قرارداد با او گرفته نشده بود، منتظر نماند و بعد از توافق نهایی قراردادش را رسما امضا کرد.

از اصفهان خبر می‌رسد اگرچه مسئولان سپاهان فعلا قرارداد دانشگر را به صورت رسمی اعلام نکرده اند، اما این بازیکنان ظهر روز یکشنبه قراردادش را به مدت ۳ سال با طلایی پوشان امضا کرده و رسما بازیکن این تیم محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد سپاهانی‌ها قصد دارند حالا که چند بازیکن خود را از دست داده اند چند بازیکن جدید به خدمت بگیرند و نام آن‌ها را همراه با یکدیگر اعلام کنند.

جدایی دانشگر از استقلال شوک بدی را به مسئولان این تیم وارد خواهد کرد. استقلال حالا با رفتن دانشگر در خط دفاع بسیار خالی شده است. در شرایطی که تمدید قرارداد با رافائل سیلوا و عارف غلامی هم هنوز در دست اقدام است و ممکن است یکی یا هردوی این بازیکنان هم به خارج از ایران بروند، فقط حضور محمدحسین مرادمند و روزبه چشمی از بین مدافعان وسط قطعی است. در این شرایط استقلالی‌ها باید هرطور شده برای تمدید قرارداد غلامی و سیلوا تلاش کنند و شاید حتی نیاز به یک مدافع دیگر هم داشته باشند.

باید دید مدیران باشگاه استقلال چه واکنشی به جدایی دانشگر خواهند داشت و چگونه برای جبران این اتفاق اقدام خواهند کرد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین