کد خبر: ۷۷۸۹۴۴
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶

رییس صداوسیما: جنگ رسانه و روایت‌ها به شدت ادامه دارد

رئیس سازمان صداوسیما در دیدار با وزیر اطلاع رسانی سوریه، بر ضرورت تولید آثار فاخر تلویزیونی اعم از سریال، مستند و فیلم برای ثبت حماسه‌های رزمندگان مقاومت در دهه اخیر در جنگ سوریه تاکید کرد.
رییس صداوسیما: جنگ رسانه و روایت‌ها به شدت ادامه دارد
آفتاب‌‌نیوز :

پیمان جبلی در این دیدار همچنین خواستار ثبت جلوه‌های مقاومت در جنگ جهانی نیابتی گروه های تروریستی در سوریه شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صداوسیما، وی گفت: با اقدام خلاق اصحاب رسانه از تحریف حقایق و وقایع به دست دشمنان جلوگیری خواهد شد.

رئیس صداوسیما همچنین خاطرنشان کرد: در میدان نبرد، رزمندگان مقاومت حماسه آفریدند و پیروزی به نفع کشورهای محور مقاومت رقم خورد. حالا جنگ رسانه و روایت‌ها به شدت ادامه دارد. در جنگ کنونی هم ایران و سوریه در کنار یکدیگر در خط مقدم ایستاده اند.

بطرس حلاق، وزیر اطلاع رسانی سوریه هم در این دیدار از حمایت‌های بی شائبه جمهوری اسلامی ایران در طول جنگ تحمیلی علیه سوریه و به ویژه در حوزه رسانه قدردانی کرد.

او گفت: مزدوران به زباله دان تاریخ می‌روند اما هم پیمانی تهران و دمشق در تاریخ ماندگار است؛ چراکه در دفاع از حقوق، استقلال و حاکمیت خود در کنار یکدیگر ایستاده اند.

پس از این دیدار، رئیس سازمان صداوسیما با حسین عرنوس، نخست وزیر سوریه دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

پیمان جبلی همچنین از مقر رادیو و تلویزیون سوریه بازدید خواهد کرد و در مذاکراتی زمینه‌های همکاری میان دو طرف را در بخش‌های مختلف رسانه با مقامات ارشد اطلاع رسانی سوریه بررسی می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین