کد خبر: ۷۷۸۹۶
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۸۷ - ۲۰:۳۲
وزير رفاه و تأمين اجتماعى خبر داد:

پرداخت يارانه‌ها در حساب بانكى سرپرست خانوار

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: براى سرپرست خانوارها حساب بانکى پرداخت يارانه‌ها باز مى‌شود. 

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی آفتاب، دکتر عبدالرضا مصرى با اعلام اين مطلب گفت: «يارانه‌ها قطع نمى‌شود بلکه هدف‌مند خواهند شد زيرا اين عدالت نيست به کسى که ماشين ۶۰۰ ميليونى دارد و به فردى که نان براى خوردن ندارد ۱۰۰ تومان بدهيم و بگوييم ،به به کار کرده‌ايم». 

وى هدفمند کردن يارانه‌ها را به معناى شناسايى خانوارهاى طبقات مختلف عنوان کرد و افزود: «هم اينک اين کار با ارائه فرم‌هاى مربوطه، به وسيله مرکز آمار ايران در حال انجام است و اين فرم‌ها پس از تکميل و نهايى شدن، به دست وزارت رفاه مى‌رسد». 

مصرى با بيان اين که پس از ورود فرم‌ها به اين وزارتخانه، اطلاعات موجود وارد بانک اطلاعات ايرانيان مى‌شود، اظهار داشت: «بدين ترتيب با شناسايى افرادى که نيازمند دريافت يارانه هستند، به آن‌ها کمک خواهد شد». 

وزير رفاه و تامین اجتماعی درباره بيمه بيکارى مطرح شده در طرح تحول اقتصادى، گفت: «جزئيات يکجا تقديم مى‌شود، اگر الان بخواهيم هر بخش از اين طرح را بگوييم، خيلى طول مى‌کشد». 

مصرى اظهار داشت: «ساز و کارهاى تشخيصى اين کار (پرداخت بيمه بيکارى) کاملاً احصا شده است و يارانه‌ها، خود به خود از اين طريق به بيکارها که در دهک کم درآمدها و بى درآمد‌ها جاى مى‌گيرند، مى‌رسد و يا اين که اگر بخواهيم اضافه بر يارانه به اين افراد بپردازيم، از طريق حساب بانکى به حساب آنها واريز مى‌شود». 

وزير رفاه و تأمين اجتماعى با بيان اين که حساب بانکى براى سرپرست خانوار باز مى شود، گفت: «براى تغييرات بعدى نيز مراکزى تعريف خواهد شد‌. به عنوان مثال براى دختر و يا پسرى که ازدواج و از خانواده جدا مى‌شوند، کارت جديدى صادر مى‌شود و اسامى آن‌ها از کارت سرپرست خانوار قبلى حذف مى شود‌». 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
0
0
درود بر دولت خدمتگزار.
بخدا من حالا فهمیده ام که احمدی نژاد یک خدمتگزار صدیق و یک بزرگمرد است.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین