کد خبر: ۷۷۹۰۱
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۸۷ - ۲۰:۰۸
عسگراولادی:

حزب موتلفه به دنبال قدرت وسهم‌خواهی نیست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جمعی از جوانان حزب موتلفه اسلامی به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر با تجلیل از زحمات حبیب‌ا... عسگراولادی با وی دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار عسگراولادی گفت: «در شرایط کنونی موتلفه از آهنگ رهبری به این موضوع رسیده است که به غیر از جمهوریت و اسلامیت نظام باید انقلاب اسلامی را پررنگ نگه داریم». 

حبیب‌ا... عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در جمع جوانان حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: «در روز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر دور هم جمع شده‌ایم و شما جوانان حزب بنده ناقابل را به عنوان پدر موتلفه برگزیده‌اید اما پدر حزب موتلفه اسلامی امام راحل(ره) بوده و در حال حاضر نیز پدر حزب موتلفه اسلامی آیت‌ا... خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب است».

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه فرزند پیر موتلفه هستم افزود: «همانطور که عنوان پدر امت بر حضرت علی(ع و پیامبر اکرم(ص) سزاست برای ملت ایران نیز امام امت و رهبر معظم انقلاب از دیگران سزاوارترند».

عسگراولادی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اعتماد به جوانان از اعتقاد به قرآن نشات می‌گیرد تاکید کرد: «ما باید به جوانان اعتقاد داشته باشیم زیرا قرآن هر توفیقی را برای پیامبر(ص) و هر رجل فوق‌العاده ذکر می‌کند درکنارشان جوانان حضور داشته‌اند و آنچه برای حزب موتلفه اسلامی لازم است اعتماد به جوانان نبوده بلکه اعتقاد به جوانان است و جز اینکه جوانان در صحنه حضور داشته باشند هیچ فایده‌ای ندارد».

وی افزود: «امام خمینی(ره) نیز اعتقاد فراوانی به جوانان داشت و این اعتقاد را تبلیغ می‌کرد و همچنین به جوانان تلقین می‌کرد که ما به شما اعتقاد داریم».

دبیر کل جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری در خصوص تکلیف جوانان پس ازانقلاب گفت: «تکلیف جوانان ادامه راه امام و شهداست که این تکلیفی پسندیده و روشن است».

حبیب‌ا... عسگراولادی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در جمع جوانان حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: «در شرایط کنونی حزب موتلفه اسلامی از آهنگ رهبری به این رسیده که به غیر از جمهوریت و اسلامیت نظام باید انقلاب اسلامی را پررنگ نگه داریم و مقام معظم رهبری پررنگ نگه داشتن انقلاب اسلامی را می‌خواهند».

وی افزود: «حزب موتلفه اسلامی اگر می‌خواهد انقلاب اسلامی راپررنگ نگه دارد باید اعتقاد به جوانان داشته و همچنین ارتباط مستقیم خود را با متن جامعه برقرار کند».

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: «حزب موتلفه اسلامی خود را یک حزب الهی سیاسی می‌داند و لازمه حرکت یک حزب الهی سیاسی این است که برای قدرت کار نکنیم، حزب موتلفه اسلامی در انتخابات گذشته نشان داد که به دنبال قدرت وسهم‌خواهی نبوده و همواره هدفش خدمت بوده است».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین