کد خبر: ۷۷۹۰۱۶
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶

ترافیک سنگین صبحگاهی در بیش از ۱۰ بزرگراه پایتخت

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی شبکه راه‌های پایتخت را تشریح کرد.
ترافیک سنگین صبحگاهی در بیش از ۱۰ بزرگراه پایتخت
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی همه‌خانی درباره وضعیت ترافیک صبح‌گاهی معابر تهران اظهارکرد: از حوالی ساعت ۶ صبح بامداد امروز ترددها در سطح معابر شهر تهران آغاز شده و در حال حاضر شاهد حجم ترافیک صبحگاهی در معابر اصلی شهر تهران و همچنین شبکه بزرگراهی شهر هستیم.

وی با بیان اینکه ترافیک صبحگاهی در اکثرمحورها و معابر پایتخت سنگین اما روان و درحال حرکت گزارش شده است، گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها، معابر، بزرگراه‌ها و میادین شهر تهران مستقر شده و نسبت به روان‌سازی و کنترل ترافیک اقدام می‌کنند. علاوه بر آن مرکز هوشمند کنترل ترافیک پلیس راهور نیز با رصد آنلاین و هوشمند ترددها و تخلفات رانندگی فعال است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در حال حاضر وضعیت ترافیک در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از خروجی بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه شهید بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه شهید سلیمانی در مسیر شرق به غرب از خروجی بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران در مقطع شهید حکیم تا شهید همت دارای بار ترافیکی پرحجم گزارش شده‌اند.

به گفته همه خانی بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از کبیری، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از کاشانی، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از سردار جنگل نیز دارای بار ترافیک صبحگاهی گزارش شده است. همچنین وضعیتی مشابه در بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از مقطع جانبازان، صدر در مسیر شرق به غرب از جهان‌تاب، جنوب به شمال یادگار امام (ره) از خروجی مرزداران، مسیر غرب به شرق آزادراه کرج - تهران از پل شرقی و جاده مخصوص و مسیر غرب به شرق از قبل از پل صنایع هوایی گزارش شده است.

وی افزود: همچنین در بزرگراه شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از ایران فیلم و مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از میدان ۹ دی دارای بار ترافیک سنگین صبحگاهی گزارش شده است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود که از این بار ترافیکی به مرور و تا یکی دو ساعت آینده کاسته شود، گفت: از بعد از ظهر نیز شاهد شروع ترافیک عصرگاهی در معابر خواهیم بود. توصیه پلیس به شهروندان این است که اولا تا جای ممکن از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند و ثانیا در صورت استفاده از خودرو تا حد امکان زمان سفر خود را به خارج از ساعات پیک موکول کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین