کد خبر: ۷۷۹۰۷
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۸۷ - ۲۰:۰۲
مشایی:

مردم آمریکا را از برترین ملت‌های دنیا می‌دانیم

ایران امروز با مردم آمریکا و اسرائیل دوست است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون رئیس جمهوری گفت: «ایران امروز با مردم آمریکا و اسرائیل دوست است. هیچ ملتی در دنیا دشمن ما نیست این افتخار است. ما مردم آمریکا را از برترین ملت‌های دنیا می‌دانیم».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، به نقل از فارس اسفندیار رحیم مشایی، صبح امروز در همایش نوآوری و شکوفایی در صنعت گردشگری که در محل مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد اظهار داشت: «دوره آنکه کسی بخواهد دینی را بر دنیا حاکم کند گذشته است دنیای امروز گوش‌هایش بیشتر از همیشه تاریخ باز است که زیباترین پیامها را بشنود». 

وی ادامه داد: «امروز منطق الهی و انسانی، دامنه ساز و افق‌پرداز در دنیا خریدار دارد».
 
رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: «ما هیچ قدرتی برای توصیف 50سال آینده بشر نداریم». 

مشایی ادامه داد: «هر منطقی که بتواند در آینده نزدیک ادبیاتی داشته باشد که 3 عنصر آدم، خدا و جهان را با هم تنظیم کند از نظر آیین و مکتب، آینده از آن اوست». 

وی افزود: «در آینده نژاد و کشور معنا ندارد. آینده از آن انسان‌هاست. هر منطقی که به خط کشی بین انسانها بینجامد منطقی است که در دنیا خریدار ندارد. نمی‌توان منطقی را بزک کرد و به مردم ارائه داد». 

معاون رئیس جمهوری تأکید کرد: «ما با هیچ کس در دنیا جنگ نداریم ما در 8 سال جنگ فقط دفاع کردیم و حتی یک روز هم نجنگیدیم». 

مشایی ادامه داد: «ایران امروز با مردم آمریکا و اسرائیل دوست است. هیچ ملتی در دنیا دشمن ما نیست این افتخار است البته ما دشمن داریم و ناجوانمردانه ترین دشمنیها در دنیا به ملت ایران صورت می‌گیرد. ما مردم آمریکا را از برترین ملت‌های دنیا می‌دانیم». 

وی در ادامه به رونق بخش خصوصی در گردشگری کشور تأکید کرد و گفت: «پیش از این بخش خصوصی قدرتمندی در گردشگری کشور نداشتیم اما امروز دولت از این بخش حمایت می‌کند و راه را برای آنها بازی می‌کند». 

مشایی در پایان اظهار امیدواری کرد که در گردشگری به روزی برسیم که دیگر کسی برای ورود به ایران نیاز به ویزا نداشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین