کد خبر: ۷۷۹۱۵۶
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶

دادستان کل: بنی‌صدر با چهره زنانه فرار کرد، زندگی نکبت‌بار داشت و با ذلت جان داد

دادستان کل کشور گفت: همراهی و همکاری با دولت برای رفع مشکلات ضروری است و مردم و سه قوه باید در این خصوص صادقانه همراهی داشته باشند.
دادستان کل: بنی‌صدر با چهره زنانه فرار کرد، زندگی نکبت‌بار داشت و با ذلت جان داد
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری شامگاه سه شنبه در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در حرم مطهر رضوی افزود: شهادت می دهم این دولت و مسوولان به دنبال رفع مشکلات مردم و به طور مستمر در حال برنامه ریزی برای رفع مشکلات هستند.

وی خاطرنشان کرد: امروز در کشور با مشکلات اقتصادی مواجهیم که بخشی از آن ناشی از تحریمهای ظالمانه دشمن، برخی ناشی از مشکلات اقتصادی جهان است و بخشی نیز به بعضی ضعف مدیریتها و مدیریتهای غلط برمی گردد.

دادستان کل کشور افزود: در جنگ اقتصادی و شبیخون فرهنگی دشمن قرار داریم و مبارزه جهادگونه در این جبهه ضروری است. در زمان جنگ تحمیلی جوانان غیور به میدان آمدند و خون دادند اما نگذاشتند یک وجب از خاک میهن به دست دشمن تصاحب شود. رهبر معظم انقلاب امروز در دیدار با مسوولان قضایی کشور گفتند قرآن کریم سنتهای الهی را برای زندگی مردم بیان کرده که اگر به آنها عمل شود، پیروزی و نصرت الهی محقق می شود.دشمن با ترور شهید بهشتی در هفتم تیر ١٣٦٠ خواست مردم را از صحنه بیرون کند اما ترور شهید بهشتی و مراسم تشییع این شهید آنچنان مردم را به صحنه آورد که در تاریخ کشور کمتر دیده شده است.

وی افزود: در مقابل، بنی صدر با چهره زنانه از کشور فرار کرد و به دامن غرب گریخت، زندگی نکبت بار داشت و پارسال نیز با ذلت جان داد و حتی کسی نبود بر پیکرش نماز بخواند.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نظام سیاسی دنیا را بهم ریخت و از همان ابتدای پیروزی توطئه ها علیه انقلاب شروع شد.

وی به تلاش دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اشاره کرد و اضافه کرد: آنها تلاش داشتند چهره های تاثیرگذار در انقلاب را چهره های نامطلوب جلوه دهند و از شخص امام راحل شروع کردند اما نتوانستند خواسته خود در خصوص امام راحل اجرایی کنند. از اینرو دشمن توسط گروه فرقان ترور شخصیتهای علمی و اندیشمند را در دستور قرار داد که عناصر اصلی این گروه به سرعت دستگیر و مجازات شدند.ترور شخصیتهای اندیشمند از صدر اسلام وجود داشت و بعد از انقلاب اسلامی نیز ترور شخصیتهای مهم و تاثیرگذار وجود داشت.

دادستان کل کشور به تشریح برخی از ترورهای جریان نفاق در کشور بعد از پیروزی انقلاب پرداخت و افزود: ٢٨ خرداد ٦٠ مجلس به عدم کفایت بنی صدر رای داد و از ٣٠ خرداد ٦٠ منافقان در اطلاعیه ای اعلان جنگ مسلحانه با جمهوری اسلامی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری اضافه کرد: ٦ تیر ماه اقدام به ترور رهبر معظم انقلاب در مسجد اباذر کردند، هفتم تیر با انفجار در دفتر حزب جمهوری اسلامی در تهران منجر به شهادت ٧٢ نفر از مقامات و مسوولان کشور و در راس آنها آیت الله بهشتی شدند. شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی در ششم مرداد ٦٠، انفجار نخست وزیری و شهادت شهیدان رجایی و باهنر در هشتم شهریور سال ٦٠ و ترور آیت الله قدوسی دادستان کل کشور از دیگر اقدامات تروریستی این جریان است. ١٤ مرداد سال ٦٠ هم دکتر آیت نماینده انقلابی مجلس وقت که قصد افشای اسنادی در خصوص ارتباط میرحسین موسوی با "فراماسونری" را داشت، از دیگر اقدامات تروریستی جریان نفاق بود. انفجار حرم رضوی در ٣٠ خرداد سال ٧٣ در روز عاشورای حسینی و ترور شهید صیاد شیرازی در ٢١ فروردین ٧٨ از دیگر جنایات جریان نفاق بود.

دادستان کل کشور افزود: جریان نفاق بیش از ١٧ هزار نفر از مردان و زنان را در کشور به خاک و خون کشاند.این جریان بعد از این جنایت ها تحت حمایت دنیای غرب قرار گرفتند و در یکی از کشورهای اروپایی مشغول توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران هستند. تقابل میان جریان حق و باطل ادامه دارد، امروز باید همه با ایمان به خدا و اعتقاد کامل، پشت سر رهبر معظم انقلاب در برابر توطئه های دشمنان مقاومت کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین