کد خبر: ۷۷۹۴۱۴
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
به آشوب کشیده شدن مراسم شهید صدوقی در + فیلم

حمله تندروها به سخنرانی مسیح مهاجری در مسجد حظیره یزد

"تندروها" در یزد در میانه سخنان مهاجری، با فریاد زدن حرمت این مراسم را نگه نداشتند و باعث شدند سخنران مراسم مجبور شود سخنان خود را نیمه کاره رها کند و از منبر مسجد حظیره پایین بیاید!
حمله تندروها به سخنرانی مسیح مهاجری در مسجد حظیره یزد
آفتاب‌‌نیوز :

"تندروها" مراسم بزرگداشت شهید صدوقی در مسجد حظیره را به آشوب کشیدند. به رسم هر ساله مراسم بزرگداشت شهادت سومین شهید محراب، آیت الله صدوقی و فرزندش امام جمعه فقید یزد با حضور مقامات و اقشار مختلف مردم در مسجد حظیره و با سخنرانی حجت الاسلام " مسیح مهاجری" مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی و یکی از نجات یافتگان حادثه بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی برگزار شد.

اما "تندروها" در یزد در میانه سخنان مهاجری، با فریاد زدن حرمت این مراسم را نگه نداشتند و باعث شدند سخنران مراسم مجبور شود سخنان خود را نیمه کاره رها کند و از منبر مسجد حظیره پایین بیاید!

هنگامی که " مسیح مهاجری" در سخنرانی خود آیت الله هاشمی را یکی از دلسوزان و بزرگان انقلاب اسلامی نامید و چند نفر که برخی از آنها ملبس به لباس روحانیت بودند با فریاد به مخالفت با سخنان مهاجری پرداختند موضوعی که باعث شد وی بدون تکمیل سخنانش، منبر را پایان دهد.

اما این پایان ماجرا نبود چرا که گروه معترض به دور مهاجری حلقه زدند و با طرح اتهاماتی علیه آیت الله هاشمی و سید محمد خاتمی، مسجد حظیره را به عنوان پایگاه انقلاب دانسته و طرح چنین سخنانی را در این مسجد برنتابیدند.

حرکت تندروها در مسجد حظیره (پایگاه انقلاب) و در خلال مراسم بزرگداشت یکی از بانیان انقلاب در حالی اتفاق افتاد که هنوز یک ماه از آشوب تندروها در مراسم سالگرد امام(ره) به هنگام سخنرانی سید حسن خمینی نمی گذرد، اتفاقی که رهبر معظم انقلاب به شدت از آن انتقاد کردند و به صراحت اعلام کردند " با این حرکت ها مخالفم" حال مشخص نیست چرا کسانی که بیشتر از همه داعیه دار ولایت مداری هستند خود به فرمان رهبری هیچ اعتنایی ندارند.

اعتراض به سخنران مراسم بزرگداشت شهید صدوقی آن هم در مسجد و پایگاه انقلاب نشان می دهد عده‌ای نه تنها حرمتی برای شهید سوم محراب و خانه خدا قائل نیستند بلکه با هرگونه آزادی بیان و سخنرانی آنهم در وصف یکی از شخصیت‌های برجسته انقلاب و یار رهبری نیز مخالفند و با طرح اتهام "فتنه گر" به دنبال حاکم ساختن سکوت اجباری هستند!

اتفاق مسجد حظیره آزمون بزرگی برای دستگاه های امنیتی است که با توجه به دستور صریح رهبری مبنی بر نادرست بودن تندروی ها و اتهام افکنی ها در کشور و همچنین شکسته شدن حرمت مراسم بزرگداشت شهید صدوقی، آیا برای یکبار هم که شده با پشت پرده این جریانات برخورد خواهند کرد و آنها را به مردم معرفی می کنند؟

در روزهایی که نفاق، بزرگترین آرزوی دشمنان ایران است آیا برخوردی با جریان نفاق و گروه های فشار در یزد صورت می گیرد؟

گفتنی است از مسیح مهاجری؛ مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی به عنوان شهید زنده حادثه هفتم تیر نام برده می شود.

منبع: باران کویر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین