کد خبر: ۷۷۹۵۶۸
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۵
تحت فشار هیچ فرد و گروهی فرماندار را تغییر نمی‌دهیم

اظهارات استاندار تهران درباره تغییر فرماندار فیروزکوه

استاندار تهران در مورد تغییر و تحول فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به مصلحت شهرستان این امر را تصمیم مدیریتی برشمرد و گفت که تحت فشار هیچ گروه و فردی این کار صورت نگرفته، بلکه بر مبنای مصلحت شهرستان این اقدام انجام شده است.
اظهارات استاندار تهران درباره تغییر فرماندار فیروزکوه
آفتاب‌‌نیوز :

مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان فیروزکوه با حضور محسن منصوری استاندار تهران، سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استانداری، امام جمعه شهرستان فیروزکوه، نماینده فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، دیگر مسئولان و جمعی از مردم در محل مصلای نماز جمعه شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

منصوری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ضمن تبریک اول ذی الحجه و سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) ضمن تشکر از زحمات فرماندار قبلی و تبریک به حیدری منش فرماندار جدید این شهرستان اظهار داشت: فرماندار جدید از افراد بومی شهرستان، مومن، انقلابی، جوان و پر انرژی و با تجربه در حوزه مدیریتی هستند از این رو توقع داریم که به طور مستمر پیگیر مشکلات مردم باشند.

وی ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، باید اداره امور به جوانان واگذار شود تا برای انقلاب کادرسازی صورت گیرد، بنابراین باید بدنه بخشداران و فرمانداران از افراد جوان باشند تا حداقل دو دهه از این تجربه استفاده کنند.

استاندار تهران با اشاره به لزوم کار صادقانه، خالصانه، مومنانه و استفاده از ظرفیت مردم در مورد انتخاب نماز جمعه به عنوان محل برگزاری تکریم و معارفه تاکید کرد: روز جمعه برای مسئولین روز تعطیل نیست بلکه روز کار است، محل نماز جمعه به جهت تاکید بر حفظ مناسبات سیاسی و اجتماعی در ارکان حاکمیت و اینکه مرکز حکومت جمهوری اسلامی باید در مسجد و نماز جمعه باشد، برای مراسم انتخاب شده، و حضور در بین مردم را انتخاب کردیم، چون معتقدیم تمام حاکمیت متعلق به مردم است.

منصوری سپس گفت: دولت سیزدهم مفتخر به عنوان دولت مردمی است، این سیاست گذاری یک رویه است و باید درب اتاق فرمانداران و مدیران به روی مردم باز باشد، باید به لحظه مشکلات مردم پیگیری شود. مدارا، ملاطفت با مردم، مردم داری و حضور در میان مردم نیز حائز اهمیت است و به افزایش سرمایه اجتماعی نظام کمک می‌کند، همچنین باید پیگیر جدی مسائل و مشکلات مردم باشیم و با اخلاص این کار را دنبال کنیم.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد خدمت به مردم افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری برای خدمت باید مسیر، مسئله و ظرفیت‌ها شناخته شده و انتخاب راه حل درست بر مبنای شناخت ظرفیت‌ها باشد، از این رو باید برنامه ریزی دقیق داشته باشیم و اولویت‌ها مشخص شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ وی با اشاره به لزوم اتمام پروژه‌های نیمه تمام تاکید کرد: نهضت اتمام پروژه‌های نیمه تمام طبق تاکید رئیس جمهور به پیش می‌رود و در این مسیر اصلی‌ترین ظرفیت، مردم هستند و باید به معنای واقعی مردم در اداره امور کشور دخیل شوند.

استاندار تهران تصریح کرد: هدف گذاری مقام معظم رهبری، تمدن سازی است در این مسیر خودسازی و جامعه سازی نیاز است و در مسائل مدیریتی و اجرایی عدالت اجرا شود، همچنین با وحدت و همدلی مسئولان و مردم کار‌ها به پیش می‌رود.

استاندار تهران خاطرنشان‌کرد: کار‌ها باید شبانه روزی پیگیری شود و فرماندار نظارت به مجموعه ادارات و دستگاه‌ها داشته باشد و در پیگیری‌ها نباید بر سر حفظ حقوق بیت المال مماشات کرد.

منصوری تاکید کرد: مصوبه دولت در مورد استقرار صنایع استان با پیگیری به سرانجام رسید، تامین زمین برای ایجاد مسجد و حوزه علمیه در شهرستان ضروری است. باید امید را در دل مردم ایجاد کرد، اکنون ما مسئول هستیم و باید مشکلات را پیگیری کرد.در هدفمندسازی یارانه‌ها به مردم سخت گذشت، اما مردم همراهی و صبوری لازم را داشتند و سعی می‌کنیم که از سرمایه اجتماعی هزینه نکنیم.

منصوری در مورد تغییر و تحول فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به مصلحت شهرستان این امر را تصمیم مدیریتی برشمرد و اینکه تحت فشار هیچ گروه و فردی این کار صورت نگرفته، بلکه بر مبنای مصلحت شهرستان این اقدام انجام شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین