کد خبر: ۷۷۹۵۷۶
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۰

بیرانوند: هر بازیکنی هرچقدر پول می‌گیرد، نوش جانش!

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید مخالف قانون سقف قرارداد بازیکنان و مربیان لیگ برتر است.
بیرانوند: هر بازیکنی هرچقدر پول می‌گیرد، نوش جانش!
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا بیرانوند در حاشیه یک دیدار خیریه درباره خداحافظی سید جلال حسینی از فوتبال، اظهار کرد: دوست داشتم امسال هم کنارم باشد. همیشه وقتی پشتش در درون دروازه قرار می‌گرفتم احساس آرامش داشتم. امیدوارم افتخاراتش در دوران بازیگری را در مربیگری هم به دست بیاورد. او خیلی دوست داشت که با پرسپولیس قهرمان آسیا شود و الان هم گفت که می‌ماند تا زمانی که پرسپولیس قهرمان آسیا شود. اگر در آسیا قهرمان شویم جام را به سید جلال می‌دهیم که بالای سر ببرد چون هنوز کاپیتان پرسپولیس است.

او در ادامه درباره شرایط تیم ملی فوتبال هم گفت: همه تلاشم را می‌کنم که در خدمت تیم ملی باشم. آرزوی بازیکنان این است که در جام‌جهانی بازی کنند. من نمی‌دانم در لیست نهایی هستم یا نه اما همه تلاشم را می‌کنم که باشم.

وی درباره قانون سقف قراردادها هم گفت: نمی‌توانم درباره سقف قرارداد صحبت کنم. هر بازیکنی قرارداد بلند مدت دارد هر ساله ۲۰ درصد به قراردادش اضافه می‌شود. بازیکنان آزاد هم پیشنهادهای خوبی ازسایر کشورها دارند. بازیکنان باید آینده را هم ببینند. هر فوتبالیستی باید آینده خود را ببیند. سقف قرارداد اتفاق بدی است و هر بازیکنی پول زیادی بگیرد نوش جانش باشد.

بیرانوند همچین گفت: سازمان لیگ از خدایش است که قراردادها بالا باشند چون درصدی را می‌گیرد. هر پولی می‌گیریم نزدیک ۴۰ درصدش را مالیات می‌دهیم. هر ورزشکاری هر چقدر پول بگیرد نوش جانش! من مخالف سقف قرارداد هستم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین