کد خبر: ۷۷۹۶۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

حمله عجیب روزنامه صداوسیما به وریا غفوری

روزنامه جام جم در صفحه ورزشی امروز خود با یادداشتی عجیب به کاپیتان محبوب استقلالی‌ها و هوادارانش حمله کرد.
حمله عجیب روزنامه صداوسیما به وریا غفوری
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه جام جم در صفحه ورزشی امروز خود با یادداشتی عجیب به کاپیتان محبوب استقلالی‌ها و هوادارانش حمله کرد: شب گذشته آخرین مذاکرات باشگاه استقلال با کاپیتانش وریا غفوری به انجام رسید تا او فصل جاری را هم با پیراهن شماره ۲۱ آبی‌ها سپری کند. بی‌شک امضای قرارداد، پایانی خواهد بود بر بلبشویی که عده‌ای طناز وطنی و خناث لندن‌نشین راه انداختند تا هوادار استقلال را با این جوسازی، پلاکارد به دست بفرستند مقابل در باشگاه نتیجه هم شد مقادیری فیلم و عکس برای خوراک شبکه‌های معاند. اما حالا باید از همان لندن‌نشینان پرسید، دقیقا کدام «دستور از بالا» خواهان جدایی اجباری وریا غفوری از استقلال بود؟

وریا اگر هم با استقلال به توافق نمی‌رسید صحبت حضورش در فولاد خوزستان بود با همان قرارداد میلیاردی که الان آبی‌ها جلوی او گذاشتند. آیا این شوخی موهن که با «دستور از بالا» وریا را «ممنوع‌الکار» کرده‌اند یا وادار به «جدایی اجباری»، در فولاد خوزستان هم که زیر نظر یک نهاد امنیتی اداره می‌شود، اثرگذار نبود؟ در واقع این گزافه‌گویی‌ها که وریا با دستور از بالا باید از استقلال کنار گذاشته شود، مستقیما شعور هوادار را هدف قرار داده بود تا چند روزی، با ایجاد ناآرامی در یک تیم پرطرفدار در فوتبال ایران، سر شود. وریا با سابقه اندک فعالیت شبه سیاسی و اجتماعی‌اش که به چند پست و استوری کوتاه‌مدت و یکی دو عکس خاص، خلاصه می‌شود، نه به عنوان یک چریک یا رهبر اپوزیسیون که به عنوان یک فوتبالیست پا به سن گذاشته قادر است به کارش در استقلال ادامه دهد و احتمالا چالش‌های استقلال و وریا غفوری، این فصل بیشتر از همیشه خواهد بود.

کاپیتان آبی‌ها که دو ماه دیگر وارد سی و ششمین سال زندگی‌اش می‌شود، فصل پیش یکی از معمولی‌ترین بازیکنان لیگ بیست و یکم بود. او با یک پاس گل، بدون گل زده و با دو پنالتی از دست رفته، نقش کمرنگی در قهرمانی تیمش داشت و فصل آتی هم دقایق حضورش روی نیمکت ذخیره‌ها احتمالا خیلی بیشتر از زمان‌هایی است که به عنوان بازیکن در پست هافبک یا دفاع راست حضور داشته باشد. وریا حتی در روز‌هایی که جوانتر بود و در اوج، هیچ‌گاه در پست خودش بهترین نبود که اگر بود الان سن او (۳۵ سال) از بازی‌های ملی‌اش (۲۷ بازی)، بیشتر نبود! به هر حال آمار نشان می‌دهد وریا مدتهاست به لحاظِ فنی افت کرده و مناسب بازی در تیم‌های بزرگ نیست، اما گاهی این خود بازیکنان هستند که در انتخاب زمان مناسب برای خداحافظی از تیم‌های بزرگ دچار اشتباه می‌شوند. البته یک نکته را نباید فراموش کرد؛ اینجا جایی است که می‌توانی حاشیه‌سازی کنی و درآمدت را بالا ببری!

حمله عجیب روزنامه صداوسیما به وریا غفوری

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
33
6
ووریا غفوری کیه/؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
9
45
چطور به خودت اجازه میدی به شعور بازيکن بزرگ استقلال توهین کنید مرد با غیرت استقلال دوست دارم وریا جان حتی از بچه‌ها خودم بیشتر دوستت دارم کسی که واقعیت رو گفته
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
9
48
من طرفدار پرسپولیس هستم ولی باید دست این مرد را بوسید درود بر غیرتش
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین