کد خبر: ۷۷۹۸۳
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۸۷ - ۱۵:۵۰

تهاجم تبلیغاتی وسیع منافقین علیه رسانه‌های مستقل عراقی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: گروهک تروریستی منافقین علیه رسانه‌های مستقل عراق، که خواهان تعیین تکلیف و خروج منافقین از کشورشان می‌باشند تهاجم وسیعی را آغاز نموده‌اند.

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، باند مزدور رجوی که از زمان اعدام صدام علیه افشاگری‌های مطبوعات و سایر رسانه‌های مستقل عراق، جبهه گرفته بود، در یک سال اخیر حجم تهاجمات خود را به شدت افزایش داده‌است. 

بر اساس این گزارش، منافقین با پرداخت مبالغی بین یکصد تا پانصد دلار به برخی از مطبوعات همسو با خود، ضمن تلاش برای ایجاد تفرقه و دشمنی بین دو کشور ایران و عراق از نویسندگان این رسانه‌ها می‌خواهند تا از سیاست‌های نزدیکی و تفاهم بین مقامات سیاسی ایرانی و عراقی انتقاد کنند و ایجاد و گسترش رابطه تجاری بین دو کشور را به ضرر عراق و سود یک طرفه ایران تفسیر کنند.

این گزارش می‌افزاید: «بسیاری از شخصیت‌های علمی و دانشگاهی، شیوخ عشایر و دیگر نخبگان عراقی که پس از حضور در ایران و دیدار با خانواده شهدای ترور، جنایات منافقین را محکوم نموده‌اند، پس از بازگشت به کشورشان توسط نامه، تلفن و ایمیل مورد تهدید و در برخی موارد مورد ضرب و شتم منافقین قرار گرفته‌اند». 

از جمله فعالیت‌های رسانه‌های نزدیک به مجاهدین خلق در عراق، پوشش رسانه‌ای جلساتی است که در اردوگاه اشرف برگزار می‌شود، به گونه‌ای که آنها باید با دستکاری واقعیات رخ داده در اردوگاه اشرف، به بزرگنمایی موفقیت‌آمیز بودن برنامه و جلسات برگزار شده اقدام نموده و اقبال عمومی و گسترده مردم عراق نسبت به باقی ماندن منافقین در عراق را تبلیغ نمایند. 

بر اساس این گزارش، شبکه‌ ماهواره‌‌ای الشرقیه، البابلیه (وابسته به یکی از نمایندگان پارلمان عراق)، رافدین و روزنامه الزمان تنها بخشی از رسانه‌های همسو با منافقین هستند که در جبهه مقابل آنها نیز شبکه تلویزیونی الفرات، سایت خبری براثا نیوز، نهرین نت، روزنامه البینه الجدیده و مجله المنهال قرار دارد.

گفتنی است منافقی با استفاده از همین ترفندها تاکنون بارها به درگیری‌های قومی و قبیله‌ای و اختلاف نظرهای میان تشیع و اهل تسنن در عراق دامن زده‌اند و با حمایت از گروه القاعده و بقایای حزب بعث نیز به دنبال ایجاد سپر امنیتی برای اقدامات خود می‌باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین