کد خبر: ۷۷۹۹۲۵
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۶

آخرین وضعیت برگزاری امتحانات امروز دانشگاه‌ها

در پی تشدید و انتشار گرد و غبار در سطح استان تهران و تصمیم جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران مبنی بر تعطیلی تمامی ادارات و دانشگاه‌های استان تهران در روز دوشنبه ۱۳ تیرماه،‌برخی دانشگاه‌ها وضعیت برگزاری امتحانات خود را در این روز اعلام کردند.
آخرین وضعیت برگزاری امتحانات امروز دانشگاه‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

در این راستا معاونت آموزشی دانشگاه تهران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به تعطیلی استان‌های تهران و البرز به علت آلودگی هوا در روز دوشنبه ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۱، دانشگاه تهران در تاریخ مذکور تعطیل است و برگزاری کلیه آزمون‌های پایان نیمسال تحصیلی جاری در واحدهای مختلف دانشگاه در استان‌های فوق‌الذکر به روز شنبه ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۱ (در همان ساعت، مکان و شرایط اعلام شده قبلی) موکول می‌گردد.

بر طبق این گزارش، علاوه بر واحدهای آموزشی، بخش‌های اداری دانشگاه تهران که در دو استان تهران و البرز واقع شده‌اند، در روز دوشنبه ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۱ تعطیل هستند.

اداره کل منابع انسانی دانشگاه تهران نیز در پی تعطیلی روز دوشنبه، اعلام کرد: زمان مصاحبه داوطلبان استخدام در دانشگاه تهران که ۱۳ تیر ماه به عنوان تاریخ شرکت در مصاحبه ایشان تعیین شده بود، به روز سه‌شنبه ۱۴ تیر ماه موکول شد.

لغو امتحانات روز دوشنبه دانشگاه خوارزمی

با اعلام دانشگاه خوارزمی،‌ با توجه به مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان های تهران و البرز، کلیه امتحانات تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه در پردیس های تهران و کرج در روز دوشنبه ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۱ لغو و عینا به روز شنبه ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۱ منتقل می‌شود.

امتحان جامع دانشجویان‌دکتری به تشخیص دانشکده مربوطه در بازه زمانی سه شنبه ۱۴ تیر لغایت چهارشنبه ۲۲ تیر برنامه ریزی و انجام شود.

امتحانات دانشگاه صنعتی شریف به قوت خود باقی است

دانشگاه صنعتی شریف نیز اعلام کرد امتحانات این دانشگاه امروز دوشنبه ۱۳ تیرماه به قوت خود باقی است.

با اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف، پیرو اعلام تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی استان تهران و با توجه به اختلالاتی که تعویق امتحانات در برنامه‌ریزی دانشجویان و استادان ایجاد خواهد کرد، تمامی امتحانات پایانی امروز دوشنبه ۱۳ تیرماه طبق برنامه‌ زمان‌بندی قبلی به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دایر است

دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد با توجه به اعلام استانداری تهران درخصوص تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و ادارات استان تهران به دلیل آلودگی هوا به اطلاع می رساند که سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به استثنای شهرهای فیروزکوه و دماوند امروز دوشنبه ۱۳ تیرماه به دلیل آلودگی هوا تعطیل هستند.

لازم به ذکر است امتحانات دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران بنا بر برنامه قبلی دایر است؛ بنابراین عوامل برگزارکننده امتحانات در این واحدها حضور داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین