کد خبر: ۷۸۰۰۴۵
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱

منچسترسیتی کالوین فیلیپس را به خدمت گرفت

کالوین فیلیپس با منچسترسیتی قرارداد امضا کرد.
منچسترسیتی کالوین فیلیپس را به خدمت گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

منچسترسیتی یک هافبک دفاعی جدید به خدمت گرفت. همان‌طور که باشگاه سیتی روز دوشنبه تایید کرد، کالوین فیلیپس به تیم سیتی ملحق شد.

به گزارش ساکرنت، پس از ارلینگ هالند، فوق ستاره دورتموند، منچسترسیتی ستاره بعدی را هم به خدمت گرفت. کالوین فیلیپس ملی‌پوش انگلیسی از لیدز یونایتد به تیم پپ گواردیولا پیوست. هر دو باشگاه این موضوع را تایید کردند. فیلیپس ۲۶ ساله قراردادی طولانی مدت با سیتی به مدت ۶ سال تا سال ۲۰۲۸ امضا کرد.

باشگاه‌ها هیچ اطلاعاتی در مورد مبلغ انتقال این هافبک ارائه نکرده‌اند. طبق گزارش رسانه‌ها سیتی باید ۴۹ میلیون یورو به اضافه پاداش احتمالی ۳.۵ میلیون یورویی به این بازیکن پرداخت کند.

فیلیپس به وب سایت سیتی گفت: از پیوستن به منچسترسیتی خوشحالم. سیتی فصل قبل یک بار دیگر ثابت کرد که بهترین تیم کشور است با یک تیم فوق‌العاده و مربی مانند پپ گواردیولا که به درستی یکی از بهترین‌های جهان محسوب می‌شود. من به‌شدت در مورد حضور در سیتی هیجان‌زده هستم.

چیکی بیگریستای، مدیر ورزشی سیتی نیز گفت: کالوین بازیکنی است که ما برای مدت طولانی به دنبال او بودیم. او توانایی و کیفیت فوق‌العاده‌ای را در سطح ملی و بین‌المللی در فصول اخیر نشان داده است.

فیلیپس آخرین بار در اوایل خرداد در هر چهار بازی لیگ ملت‌ها برای "سه شیر" بازی کرد. این بازیکن تدافعی سرسخت از سال ۲۰۱۵ تاکنون ۲۳۳ بازی برای باشگاه خود لیدز یونایتد انجام داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین