کد خبر: ۷۸۰۳۹۵
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

باند زنانه توزیع هروئین منهدم شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از انهدام باندی متشکل از دو خواهر و جاری یکی از خواهرها که اقدام به توزیع هروئین کرده بودند، خبرداد.
باند زنانه توزیع هروئین منهدم شد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ ضرغام آذین دراین‌باره گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، از فعالیت یک باند زنانه که اعضای آن اقدام به توزیع هروئین در سطح شهر کرده بودند، با خبر شده و تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه در جریان تحقیقات انجام شده مشخص شد که اعضای این باند اقدام به توزیع هروئین در محدوده هرندی کرده‌اند، گفت: هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی برای دستگیری این افراد انجام شد و ماموران در عملیاتی نسبت به دستگیری اعضای این باند که شامل سه زن بودند، اقدام کردند. همچنین در بازرسی از محل دستگیری آنان ۲۴۰۰ گرم هروئین و ۲۷۰ میلیون ریال وجه نقد نیز کشف و ضبط شد.

آذین با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: دو خواهر و جاری یکی از خواهرها عضو این باند بودند که تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود مبنی بر فروش موادمخدر اعتراف کردند. همچنین در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که این افراد در پوشش اجاره یک باب منزل مسکونی در منطقه دروازه غار اعمال مجرمانه خود را انجام می‌دادند.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ، برای هر سه زن دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین