کد خبر: ۷۸۰۴۰۴
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
نتایج ۵ وزن دوم کشتی فرنگی جوانان آسیا

۴ طلا و یک برنز در انتظار کشتی‌گیران ایران در جوانان آسیا

در جریان رقابت‌های ۵ وزن دوم و پایانی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا، ۴ نماینده ایران راهی فینال شدند.
۴ طلا و یک برنز در انتظار کشتی‌گیران ایران در جوانان آسیا
آفتاب‌‌نیوز :

مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر منامه بحرین در حال برگزاری است.

در پایان مسابقات صبح، احمدرضا محسن نژاد در وزن ۶۰ کیلوگرم، سید دانیال سهرابی در وزن ۶۷ کیلوگرم، امیر عبدی در وزن ۷۲ کیلوگرم و علیرضا مُهمدی در وزن ۸۲ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و امیررضا اکبری در وزن ۹۷ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم احمدرضا محسن نژاد پس از استراحت در دور نخست در دور با نتیجه ۱۰ بر صفر یاسوهیتو موری از ژاپن را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۷ از سد دوژان اوتیپکالیف از قزاقستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. محسن نژاد در این دیدار به مصاف آکیل سلیمان اف از قرقیزستان می‌رود.

در وزن ۶۷کیلوگرم دانیال سهرابی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۲ مقابل ایمور تمیربکوف از قرقیزستان به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۴ بر صفر و ضربه فنی الیاسجان عبدی نظراف از ازبکستان را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. سهرابی در دیدار پایانی با عزیز گاسیموف از قزاقستان مبارزه می‌کند.

در وزن ۷۲کیلوگرم امیرعبدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر هسی تونگ از چین تایپه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر تمیرلان کاراتای از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. عبدی در این دیدار به مصاف ارلان مارس اولو از قرقیزستان می‌رود.

در وزن ۸۲کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۱ مقابل داهیا از هند به برتری رسید. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۳ بر ۲ مقابل رئون کاکه گاوا از ژاپن پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. عبدی برای کسب مدال طلا با بکزات اورانکول اولو از قرقیزستان کشتی می‌گیرد.

در وزن ۹۷کیلوگرم امیررضا اکبری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر مقابل ساناد السیبیانی از عربستان سعودی پیروز شد و در دور بعد و مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل نورانمبت رایمالی اولو از قرقیزستان مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. اکبری در این دیدار به مصاف ناریندر قیما از هند می‌رود.

مسابقات رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت ۱۸:۳۰ امروز به وقت ایران برگزار می‌شود.

در روز نخست این رقابت‌ها نیز آرش نگهداری، ایمان محمدی، و فردین هدایتی در اوزان ۵۵، ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، مسعود کاووسی در وزن ۷۷ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و علیرضا عابدی درزی در وزن ۸۷ کیلوگرم به مدال برنز رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین