کد خبر: ۷۸۰۴۶۶
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵

باید فاصله بین مسئولان و مردم کم شود

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی گفت: گسست و فاصله مدیران و مردم به هیچ وجه قابل قبول نیست و رویکرد رییس مجلس برای حضور در مناطق کم برخوردار و آشنا شدن با مشکلات مردم از نزدیک به همین دلیل است
باید فاصله بین مسئولان و مردم کم شود
آفتاب‌‌نیوز :

محمدسعید احدیان در نشست هم اندیشی با نیروهای انقلابی استان کهگیلویه و بویر احمد که در یاسوج برگزار شد با تبریک روز قلم؛ بر ضرورت هم افزایی و اتحاد قوه مقننه و مجریه تاکید و اظهار کرد: مجلس و دولت باید با هم افزایی و اتحاد کشور را به سمت آرامش سوق دهند.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس انقلابی ظرفیت‌های موثری جهت خدمت به مردم دارند گفت: باید تلاش شود این ظرفیت و توان بطور حداکثری در خدمت کشور و مردم قرار گیرد.

دستیار سیاسی و رسانه ای رییس مجلس با اشاره به معیشت مردم تصریح کرد: موضوع رفاه و معیشت برای مردم بسیار مهم است و از این جهت تحت فشار هستند، بنابراین دولت به کمک مجلس بصورت جهادی بنا دارد رفاه و معیشت مردم تامین شود.

وی بر ضرورت حمایت از دولت تاکید کرد و افزود: مجلس و شخص آقای قالیباف در حمایت از دولت کمک می‌کنند تا مشکلات و چالش های پیش رو حل شود.

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی با اشاره به دغدغه رهبری مبنی بر حل مشکلات مردم تاکید کرد: رویکرد محوری آقای قالیباف این است که شخصا مشکلات مردم را پیگیری کنید تا تنگناهای بوجود آمده برای کشور و مردم رفع شود.

احدیان با تاکید بر توجه بیشتر به مناطق محروم یادآور شد: مجلس شورای اسلامی و آقای قالیباف با در پیش گرفتن تمهیداتی تلاش می‌کنند استانها و مناطق محروم به لحاظ زیر ساخت ها تقویت شده تا شاهد رضایت مندی مردم باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید فاصله بین مسئولان و مردم کم شود، عنوان کرد: گسست و فاصله مدیران و مردم به هیچ وجه قابل قبول نیست و رویکرد آقای قالیباف بر حضور در مناطق کم برخوردار و آشنا شدن مشکلات مردم از نزدیک است.

دستیار رییس مجلس در پایان عنوان کرد: اذهان عمومی انتظارات زیاد و بحقی از مجلس دارند که ضرورت سفر آقای قالیباف به کهگیلویه و بویراحمد و سایر استان ها بر همین مبنا صورت می گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین