کد خبر: ۷۸۰۵۲۱
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۲
تبلیغات

چگونه با اسنپ سفر قطاری لوکس داشته باشیم؟

یکی از لوکس‌ترین قطار‌های ایرانی همین قطار فدک است. تمام قطار‌های فدک ۵ستاره هستند، اما باز هم ۳ کلاس مختلف برای خرید بلیطشان وجود دارد. راحتی صندلی‌ها، فضای بزرگ هر کوپه و امکانات مختلفی که در اختیار مسافران قرار دارد، فدک را به یکی از بهترین گزینه‌های برای سفری لوکس تبدیل می‌کند. پذیرایی خوبی که از مسافران به‌عمل می‌آید در کنار امکانات رفاهی و سرگرم‌کننده از شاخصه‌های این قطار لوکس و ۵ستاره است.
چگونه با اسنپ سفر قطاری لوکس داشته باشیم؟
آفتاب‌‌نیوز :

سفرکردن با قطار لذت شیرینی دارد. هرقدر که نوع قطار پیشرفته‌تر باشد و امکانات بهتری هم در اختیارمان بگذارد، سفر جذاب‌تر و خوشایندتر می‌شود. سفرکردن با قطار‌های لوکس می‌تواند خاطره‌ای خاص و به‌یادماندنی از هر سفر در ذهنتان ماندگار کند. با امکان رزرو بلیط قطار به راحتی به‌کمک اپلیکیشن اسنپ این جذابیت دوچندان هم می‌شود. اگر به‌دنبال سفر ریلی لوکسی هستید که نهایت رفاه و راحتی را برایتان به‌همراه می‌آورد، اسنپ در این مسیر به شما کمک خواهد کرد.  

سفر ریلی لوکس و راحت با خرید آنلاین بلیط قطار از اسنپ 

سفر ریلی لوکس

اسنپ به شما کمک می‌کند که از خدمات قطار‌هایی لوکس استفاده کنید. تهیه بلیت قطار با اپلیکیشن باعث می‌شود که طعم تجربه‌ای راحت، بی‌دغدغه و لوکس از سفر در همان مراحل ابتدایی تدارک‌دیدن مقدمات را بچشید.

خرید آنلاین بلیط قطار از اسنپ دست‌تان را برای انتخاب باز می‌گذارد. بنابراین، می‌توانید با مرور شرایط و امکانات هر شرکت ریلی، دست به انتخاب موارد لوکس بزنید. قطار‌های لوکس امکانات بسیار خوبی دارند: 

• کوپه‌های ۴نفره دارند و صندلی‌هایشان بسیار راحت و بزرگ است.  
• سرمایش و گرمایش هر کوپه مطلوب است و امکان کنترل آن از سوی مسافران وجود دارد.  
• مسافران در وعده‌های مختلف با غذا‌هایی خوشمزه و باکیفیت پذیرایی می‌شوند.  
• امکاناتی مانند کتابخانه، سیستم صوتی و تصویری و خدمات دیگر وجود دارد.  
• سیستم تهویه قطار مطبوع است و خبری از تکان‌های شدید در طول حرکت نیست.  

امکان مرور خدمات مختلف و شرایط هر شرکت ریلی در اسنپ وجود دارد. با نگاهی به خدمات و ویژگی‌های هریک در هنگام تهیه بلیط قطار از اسنپ می‌توانید به گزینه مناسب و لوکس برای سفر دسترسی پیدا کنید.  

انتخاب از میان قطار‌های لوکس ایرانی

قطار لوکس ایرانی

اگر قصد خرید بلیط قطار‌های لوکس را دارید. باید با بهترین موارد آشنا باشید:

• فدک؛
• غزال؛
• زندگی؛
• نورالرضا.

فدک

یکی از لوکس‌ترین قطار‌های ایرانی همین قطار فدک است. تمام قطار‌های فدک ۵ستاره هستند، اما باز هم ۳ کلاس مختلف برای خرید بلیطشان وجود دارد. راحتی صندلی‌ها، فضای بزرگ هر کوپه و امکانات مختلفی که در اختیار مسافران قرار دارد، فدک را به یکی از بهترین گزینه‌های برای سفری لوکس تبدیل می‌کند. پذیرایی خوبی که از مسافران به‌عمل می‌آید در کنار امکانات رفاهی و سرگرم‌کننده از شاخصه‌های این قطار لوکس و ۵ستاره است.

غزال vip

انتخاب دیگرتان برای سفر با قطاری خاص و لوکس، قطار غزال است. کوپه‌های بزرگ و جادار، امکاناتی مانند مایکروفر و آب‌سردکن یا طراحی کاربردی کوپه‌ها از جمله دلایل قرارگرفتن قطار غزال در فهرست بهترین‌ها هستند.

صندلی‌های کوپه بسیار راحت هستند و امکاناتی مانند پریز برق برای استفاده مسافران در کنار هریک وجود دارد. اگر نیاز به ویلچر هم داشته باشید، قطار صندلی چرخ‌داری در اختیارتان قرار می‌دهد.

زندگی

قطار زندگی با نام جالبی که دارد، یکی از بهترین قطار‌های ایرانی است. سفر در قطار زندگی به شما امکان استفاده از خدمات متنوعی می‌دهد، مثل قابلیت اتصال به اینترنت یا استفاده از کتابخانه‌ای بزرگ. نکته شاخص و قابل‌توجه درباره این قطار، توجه به جزئیات در طراحی آن و همچنین ارائه خدمات است. همه‌چیز با نظافت، ظرافت و دقت طراحی شده و پذیرایی از مسافران هم با چنین الگویی انجام می‌شود.

نورالرضا

برای تجربه سفری لوکس می‌توانید بلیط قطار‌های نور را هم خریداری کنید. استاندارد بالای طراحی و ساخت این قطار در کنار خدمات متنوع مسافران را راضی و خشنود نگه می‌دارد. قطار نور تهویه مناسب، کوپه‌های باز و بزرگ و امکاناتی مانند صفحات نمایشگر فیلم و پذیرایی عالی دارد.

شیوه انتخاب قطار‌های لوکس در اپلیکیشن اسنپ

برای تهیه بلیت قطار و شروع سفری لوکس با اسنپ باید مراحل زیر را طی کنید: 
• وارد سوپراپ اسنپ شوید؛  
• گزینه بلیت سفر را انتخاب کنید؛  
• از میان ۴ گزینه، قطار را انتخاب کنید تا وارد صفحه بلیط شوید؛  
• با مشخص‌کردن اطلاعات سفر مانند مبدأ و مقصد با فهرستی از گزینه‌ها روبه‌رو شوید؛  
• فهرست شرکت‌های ریلی مختلف را مشاهده کنید و از فیلتر گران‌ترین برای بررسی قطار‌های لوکس کمک بگیرید؛  
• فهرست قطار‌های لوکس و گران را ببینید و شرایط و امکانات هریک را بررسی کنید؛  
• گزینه دلخواه را انتخاب کنید و با واردکردن اطلاعات هویتی‌تان و پرداخت هزینه، بلیط بخرید.  

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، امکان استفاده از تخفیف برای خرید بلیط قطار‌های لوکس هم وجود دارد. همیشه در اسنپ برنامه‌های تخفیفی متنوعی وجود دارد و بلیط مسیر‌های مختلف با تخفیف‌هایی عرضه می‌شوند.  

اگر اهل گشت‌وگذار در اپلکیشن اسنپ باشید، حتما با مسیر‌هایی مواجه خواهید شد که بلیط‌هایشان با تخفیف‌هایی شیرین و قابل‌توجه فروخته می‌شوند. برای سفر‌های لوکس هم چنین تخفیفاتی وجود دارد. تجربه استفاده از آن‌ها جذاب خواهد بود. نه؟ پس با رزرو اینترنتی بلیت قطار‌های لوکس از اسنپ می‌توانید تخفیف هم بگیرید. حتی اگر مقوله بودجه و هزینه تهیه بلیط برایتان مهم نباشد هم تخفیف‌گرفتن همیشه خوشایند است. نیست؟ رزرو بلیط قطار به راحتی در کمترین زمان و با قیمتی به‌صرفه در اسنپ فراهم است.  

در آخر 

با اسنپ رزرو بلیط قطار به راحتی انجام می‌شود. اگر تصمیم دارید که سفر ریلی لوکس را تجربه کنید، مناسب‌ترین گزینه‌ها را به‌کمک فیلتر‌های مختلف اسنپ مرور کنید. با خرید بلیط از اپلیکیشن پیش از شروع سفر لوکس، تجربه راحتی و رفاه را از همان زمان خرید بلیط برای خود رقم بزنید. امکان خرید بلیط شرکت‌های لوکس و معروف مختلفی در اسنپ وجود دارد. همه‌چیز برای سفری رویایی و راحت مهیا است، پس تردید و تعلل نکنید!  
https://snapp.ir/train-ticket/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین