کد خبر: ۷۸۰۷۵۶
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۹

رئیسی: مردم حق دارند از تورم‌ها نگران باشند

رئیس جمهور گفت: این حق مردم است کە از تورم‌های اقتصادی نگران و ناراحت باشند، لذا ما باید همە تلاش خود را برای کاهش تورم بە کار گیریم و هر اقدامی را کە سبب کاهش و جلوگیری از تورم شود باید انجام داد.
رئیسی: مردم حق دارند از تورم‌ها نگران باشند
آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم رئیسی در جلسە شورای اداری استان کردستان اظهار کرد: توسعە و پیشرفت با ادعا و سخن حاصل نمی‌شود و باید با اخلاص کار کرد و پروندە و کارنامە ارائە داد. تاریخ کردستان گواە آن است کە زنان و مردانی نامدار شدەاند کە عمل بە اجرا را نشان دادەاند نە کسانی کە صرفا سخنرانی کردەاند.

رئیسی افزود: ما در محضر پروردگار، مردم، ارباب رجوع و سلسلە مراتب اداری و سازمانی و نظارتی باید پاسخگو باشیم.رسالت ما تحول و بە سرانجام رساندن است و انتظار مردم از همە ما و مدیران این است کە تحولی در زندگی آن‌ها اتفاق بیفتد، اگر در زندگی آنان اتفاقی افتاد احساس می‌کنند ما رسالت خود را انجام دادەایم. آنچە کە امروزە مردم از ما انتظار دارند، تحول در زندگی، شغل و سبک زندگی آن‌ها است و امید مردم بعد از توکل بە خدا، بە همە ما است.

وی ادامە داد: این حق مردم است کە از تورم‌های اقتصادی نگران و ناراحت باشند، لذا ما باید همە تلاش خود را برای کاهش تورم بە کار گیریم و هر اقدامی را کە سبب کاهش و جلوگیری از تورم می‌شود باید انجام دهیم. تا بە امروز مردم ما همە پای کار و پای نظام بودەاند و سربلند از امتحان بیرون آمدەاند و حال نوبت ما است. دانشجو و طلبە سیاسی کسی است کە نیاز جامعە را بداند و در جامعە ایفای نقش کند و اهل ریسک کردن و خطرپذیری در میدان عمل باشد، وگرنە با حرف‌های پرحرارت و پر آب و تاب و شعار تحول حاصل نمی‌شود.

رئیسی افزود: در راس نظام تنها مقام رهبری هستند کە راهبرد تعیین می‌کنند و الباقی کارگران و مجریان کشور هستیم و باید گرهی از مشکلات مردم بازکنیم.انتظار من از مدیران این است کە با نگاە تحولی در این عرصه حرکت کنند.

رییس جمهور دغدغە اصلی استان کردستان را بیکاری جوانان دانست و اضافه کرد: همە سازمان‌ها موظف هستند در راستای ایجاد اشتغال جوانان و راەاندازی خط تولید جدید گام بردارند، نباید هیچ جوانی پس از پایان فارغ‌التحصیلی احساس کند کە بیکار است. سیاسی بودن، کارنامە ارائە دادن، در میدان بودن، اهل بە اقدام عمل بودن در گرو عمل و اقدام و اجراست و انتظار ما یک حرکت و نگاە تحولی است. این میدان، میدان عمل و اجراست و میدان دولت ما میدان حرف و ادعا نیست. اقدامات و کارهای اساسی بسیاری در کشور صورت گرفتە است، اما با آنچە کە مدنظر است، فاصلە بسیاری دارد.

ئیسی تصریح کرد: استان کردستان در طول انقلاب اسلامی خوش درخشید و مردمانی آن افرادی هستند کە مخلصانە از این نظام دفاع کردند و کم نگذاشتند، پس وظیفە ما نسبت بە آنان مضاعف است و باید اقدام اساسی در این استان صورت گیرد.

وی خطاب به مسئولان یادآور شد: نگاە و حرکت شما کاملا حرکتی تحولی و جهادی باشد، زیرا با کار روزمرە و نظام اداری سادە نمی‌توان کردستان را حفظ کرد.

رییس جمهور بیان کرد: رشد اقتصادی کشور در گرو افزایش سرمایه گذاری است و همە مدیران و سازمان‌ها باید در این راستا پیگیر بوده و احساس مسئولیت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین