کد خبر: ۷۸۱۸۲۴
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵

آتش‌سوزی در پالایشگاه عسلویه

در این حادثه چهار نفر مصدوم شدند که دو نفر به دلیل سوختگی به شیراز منتقل شدند، حال یکی از مصدومین که ریگر جرثقیل بوده مساعد نیست.
آتش‌سوزی در پالایشگاه عسلویه
آفتاب‌‌نیوز :

برخی رسانه‌ها نوشته‌اند که عصر چهارشنبه حوالی ساعت ۱۶ در پالایشگاه سوم (فاز ۴ و ۵) مجتمع گاز پارس جنوبی عسلویه (بوشهر) در واحد ١١٠ به علت نشت گاز انفجار و آتش‌سوزی رخ داده است. در این حادثه چند نفر نیز مصدوم شدند که دو نفر به دلیل سوختگی به شیراز منتقل شدند و گفته شده که حال یکی از مصدومین که ریگر جرثقیل بوده مساعد نیست.

مدیر پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی نیز گفت: آتش سوزی جزیی در یکی از پمپ های واحد پشتیبانی پالایشگاه سوم (فازهای ۴ و ۵) مجتمع گاز پارس جنوبی که امروز عصر (چهارشنبه) در هنگام تعمیرات روی داد مهار شد.

روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی به نقل از محمد شفیع موذنی افزود: حدود ساعت ۱۶ عصر هنگام انجام عملیات تعمیرات بر روی یکی از پمپ های واحد پشتیبانی سه تن از کارکنان این پالایشگاه دچار مصدومیت شدند. در همان دقایق ابتدایی وقوع حادثه آتش سوزی با حضور تیم آتش نشانی و تیم امدادی آتش مهار شد و ۲تن از مصدومان برای پیگیری درمان تخصصی به بیمارستان امیرالمؤمنین شیراز اعزام شدند.

مدیر پالایشگاه سوم پارس جنوبی افزود: این حادثه به طور کامل در همان دقایق ابتدایی مهار و پالایشگاه به طور کامل در مدار تولید قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین