کد خبر: ۷۸۲۰۶۹
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳

فردا گرم‌ترین هفته تابستان امسال آغاز می‌شود / پیش بینی ثبت رکورد جدید در مصرف برق

پیش بینی می‌شود که هفته آینده، به طور ویژه در دو روز پایانی آن، گرم‌ترین روز‌های تابستان امسال باشد و حتما رکورد جدیدی در مصرف برق ثبت خواهد شد.
فردا گرم‌ترین هفته تابستان امسال آغاز می‌شود / پیش بینی ثبت رکورد جدید در مصرف برق
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس مدل‌های هواشناسی از فردا دمای هوا در منطقه تغییرات نسبی خواهد داشت.

خروجی مدل‌های هواشناسی حاکی از آن است که تا اواسط هفته آینده وضعیت جوی منطقه پایدار خواهد بود و شاهد هوای صاف و آفتابی خواهیم بود. به لحاظ دمایی هم از فردا شاهد افزایش دما خواهیم بود. پیش بینی هواشناسی منطقه برای روز‌های آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ بامداد امروز حداقل دمای منطقه در شهر آوج با ۱۴ درجه سلسیوس بالای صفر و دما در همان ساعت در شهر قزوین ۱۷ درجه سلسیوس بالای صفر گزارش شد.

مدیرکل هوشمندسازی توانیر نیز گفت: از فردا علاوه بر آغاز روز‌های کاری، به طور متوسط روزی یک درجه دمای هوا افزایش می‌یابد که مصرف برق را زیاد می‌کند.

هادی مدقق گفت: پیش بینی می‌شود که هفته آینده، به طور ویژه در دو روز پایانی آن، گرم‌ترین روز‌های تابستان امسال باشد و حتما رکورد جدیدی در مصرف برق ثبت خواهد شد.

به نوشته باشگاه خبرنگاران، او می‌گوید: امروز شاهد تعطیلی بخش‌های خدماتی و ادارات هستیم، اما مصارف صنایع و بخش کشاورزی به علت جا به جایی بار ناشی از مدیریت مصرف برق، در روز‌های تعطیل نیز در مدار است و از تمامی مصرف کنندگان به طور ویژه مشترکان خانگی و تجاری و دانشگا‌ه‌ها، درخواست داریم که همکاری لازم را با صنعت برق داشته باشند.

به گفته مهدی درفشیان مدیر مرکز بار و انرژی صنعت برق، با ادامه دار بودن افزایش دمای هوا، امکان حفظ نشدن منابع نیروگاه‌های برق آبی تا پایان تابستان وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین