کد خبر: ۷۸۲۱۰۱
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴
حق مردم و جوانان کرمانشاهی بیکاری نیست

آیت‌الله علما: به رییس‌جمهور یادآور شدم بیکاری در کرمانشاه غوغا می‌کند

آیت الله علما با بیان اینکه جنگ تحمیلی در این استان شروع و به پایان رسید، گفت: حق مردم و جوانان کرمانشاهی بیکاری نیست، اگر رییس جمهور کاری از دستش بربیاید دریغ نمی‌کند و خدمتگزار مردم است.
آیت‌الله علما: به رییس‌جمهور یادآور شدم بیکاری در کرمانشاه غوغا می‌کند
آفتاب‌‌نیوز :

آیت الله «مصطفی علما» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه در مسجد جامع این شهر افزود: نکاتی که دیروز به رییس جمهور مردمی یادآور شدم یکی راجع به بیکاری بود. بیکاری در کرمانشاه غوغا می‌کند و همه بر این موضوع اجماع دارند.

وی اضافه کرد: مسکن، بالا بودن اجاره خانه، مشکل ازدواج جوانان، عفاف و حجاب و مسایل فرهنگی از دیگر موضوعاتی بود که در جلسه شورای اداری با حضور رییس جمهور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه گفت: قبلا مهریه‌ها پنج تا ۱۰ سکه بود، اما الان زیاد شده است. باید راجع به ساده گرفتن مهریه و ازدواج تلاش کنیم. الگو‌هایی که در جامعه داریم دنیا ندارد. حضرات معصومه، فاطمه و زینب از الگو‌هایی هستند که باید از آن‌ها تبعیت کنیم.در نشست شورای اداری استان با حضور  رییس جمهور، در باره خام فروشی نیز صحبت شد که باید از خام فروشی در استان و کشور جلوگیری شود که به ضرر کشور است.

وی تاکید کرد: کشور ما روی زر خوابیده و اگر خوب عمل کنیم هیچ احتیاجی به بیگانگان نداریم. بیش از ۱۰۰ نوع معدن داریم و گاز و نفت ما حرف اول را در دنیا می‌زند. وحدت، معنویت، سیاست و مقاومت را باید در پیش بگیرم و نگاه به غرب نداشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین