کد خبر: ۷۸۲۱۷۳
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶

اعلام تمهیدات ترافیکی جشن عید غدیر در تهران

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی پلیس برای برگزاری جشن عید غدیر در پایتخت را اعلام کرد.
اعلام تمهیدات ترافیکی جشن عید غدیر در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد رازقی درباره تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در روز جشن عید سعید غدیرخم و مسیرهای تردد شهروندان و خودروها اظهارکرد: در روز عید غدیر، مراسم ویژه‌ای به طول ۱۰ کیلومتر در خط ویژه خیابان ولیعصر (عج) برگزار می‌شود. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مراسم از چهارراه ولیعصر آغاز شده و تا چهارراه پارک‌وی در طول خیابان ولیعصر ادامه خواهد داشت.

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد:‌ در همین راستا نیز در نقاطی مانند میدان ولیعصر (عج)، میدان ونک، مقابل پارک ملت و ... تمهیدات ترافیک ویژه به منظور روانسازی و مدیریت ترافیک انجام خواهد شد. البته این مراسم در طول خط ویژه خیابان ولیعصر (عج) برگزار می‌شود و تردد در مسیر عبور خودروها به شکل عادی انجام خواهد شد. در واقع در مسیر جنوب به شمال خیابان ولیعصر (عج)، ترافیک برقرار و تردد در جریان است و ورودی و خروجی‌های آن نیز باز است. از این رو هیچ منعی برای کسبه و صنوف که مشغول کار و فعالیت در این خیابان هستند وجود نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه قرار است غرفه و موکب‌هایی در خط ویژه خیابان ولیعصر برای انجام اقدامات فرهنگی برپا شود، پلیس راهور نیز تمهیدات ویژه‌ای را در این بخش از خیابان ولیعصر(عج) اجرا خواهد کرد. بر این اساس نیز در طول برگزاری مراسم این مسیر مسدود می‌شود و اتوبوس‌های خط هفت که در این مسیر از شمال به جنوب تردد می‌کنند به مسیر بزرگراه چمران هدایت می‌شوند و در مسیر جنوب به شمال نیز برای جابجایی شهروندان تاکسی‌های ون پیش‌بینی شده است.

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به مسدودکردن برخی محورها به صورت مقطعی گفت: راه‌های شرقی و غربی باز است و ورودی‌ها به خیابان ولیعصر(عج) منع تردد ندارند اما در نقاطی که ازدیاد جمعیت مشاهده می‌شود، با تشخیص فرمانده میدان ممکن است که به صورت مقطعی برخی مسیرها را مسدود شده و تا عادی شدن تردد از محورهای جایگزین برای تردد خودروها استفاده شود.

وی با اشاره به افرادی که قصد حضور در این جشن را دارند، گفت: با توجه به اینکه محدوده برگزاری مراسم در محدوده مناطق سه و شش شهرداری واقع شده است و این مناطق نیز عمدتا دارای اماکن تجاری و اداری است، از این رو در روز تعطیلی عیدسعید غدیر در روز دوشنبه، این اماکن نیز تعطیل بوده و بار ترافیکی چندانی ایجاد نخواهد شد.

رازقی با اشاره به نبود هیچگونه محدودیت اضافه در این مراسم گفت: این اطمینان را می‌دهیم که هیچ محدودیت اضافی نداریم و جریان ترافیک کاملا عادی است و ان شاء‌الله این جشن از نظر ترافیکی با نظم و انضباط برگزار می‌شود.

گفتنی است که جشن عیدسعید غدیرخم از ساعت ۱۸ تا ۲۲ روز دوشنبه از چهارراه ولیعصر تا چهارراه پارک وی در خیابان ولیعصر اجرا می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین