کد خبر: ۷۸۲۳۱۷
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶

تکلیف سرمربی تیم ملی فردا مشخص می‌شود

یک عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید پس از جلسه فردا (یک‌شنبه) هیات رییسه تکلیف وضعیت نیمکت تیم ملی مشخص خواهد شد.
تکلیف سرمربی تیم ملی فردا مشخص می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

احسان اصولی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال عصر شنبه در جمع خبرنگاران در مشهد در رابطه با وضعیت تیم ملی فوتبال اظهار کرد: هفته پیش جلسه‌ای با اعضای هیات رییسه و آقای اسکوچیچ داشتیم و فردا صبح (یک‌شنبه) نیز جلسه دیگری داریم و توضیحات اعضای کمیته فنی را می‌شنویم. بعد از آن به جمع‌بندی می‌رسیم. امیدوارم فردا به نتیجه برسیم. بعد از جلسه پاسخگو خواهم بود و نتیجه جلسه هیات رییسه را اعلام می‌کنم. ابتدا باید درباره تغییر کردن یا نکردن سرمربی فدراسیون به نتیجه برسیم.

او ادامه داد: اعضای هیات رییسه به طور مستقیم تاکنون تصمیمی را به صورت قطعی نگرفته‌اند و اعضای کمیته فنی هم بررسی‌شان را انجام داده‌اند. اجازه دهید در فاصله باقی مانده تا جام جهانی فضای همدلی و وحدت وجود داشته باشد و به هدف مشترک‌مان یعنی موفقیت کشورمان در جام جهانی برسیم. از گمانه‌زنی‌ها پرهیز کنید. ما هم این حساسیت را درک می‌کنیم و براساس این حساسیت کار را پیش می‌بریم.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال اضافه کرد: بعد از جام جهانی فرصت کافی برای نقد کردن وجود دارد. باتوجه به وقت کم و تصمیمی که فردا گرفته می‌شود، حمایت کنیم و به سمت همدلی برویم که به نفع تیم ملی است. مکانیزم تصمیم‌گیری همیشه این‌گونه بود که کمیته فنی بررسی می‌کرد و هیات رییسه این تصمیم را بررسی و در نهایت نتیجه را اعلام می‌کرد. ما خارج از چارچوب اساسنامه صحبت نمی‌کنیم و براساس اساسنامه اقدام خواهیم کرد. هنوز تغییری اتفاق نیفتاده است و فردا قرار است خدمت کمیته فنی باشیم و در نهایت نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

او در پاسخ به سوالی درباره انتخاب مربی جایگزین داخلی یا خارجی گفت: فردا این مساله هم بررسی می‌شود و در نهایت تصمیم‌گیری می‌کنیم. شاید هم به نتیجه نرسیم اما تلاش می‌کنیم تصمیم‌گیری و جمع‌بندی کنیم.

اصولی درباره تکلیف ریاست فدراسیون بیان کرد: طبق اساسنامه سرپرست به کارش ادامه می‌دهد و تمام وظایف ریاست فدراسیون را دارد. تصمیم‌ گیرنده نهایی برای انتخاب سرمربی‌ها طبق اساسنامه هیات رییسه است و این هیات رییسه هشتم شهریور تغییر نخواهد کرد.

او درباره صحبت‌هایی مبنی بر این‌که پرداخت بودجه کمکی به فدراسیون منوط به انتخاب مربی ایرانی خواهد بود؟ گفت: این مساله را تکذیب می‌کنم. روشن و صریح می‌گویم چنین مساله‌ای را تکذیب می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین