کد خبر: ۷۸۲۶۲
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۲:۲۱
خوش چهره مطرح کرد:

نخستین امتحان مجلس در انتخاب وزرا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد خوش‌چهره معتقد است که نخستین امتحان جدی مجلس هشتم در بررسی صلاحیت و رای مثبت یا منفی به وزرای پیشنهادی دولت صورت خواهد گرفت.

نماینده تهران در مجلس هفتم درگفت‌وگو با خبرنگار سرویس اقتصادو صنعت آفتاب درباره ارزیابی خود از نحوه رای اعتماد مجلس هشتم به وزرای پیشنهادی رئیس جمهور اظهار داشت: «نمایندگان در مجلس هشتم به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ نمایندگانی که استقلال رای دارند و بازیگران سیاسی و نمایندگانی که رای آنان متاثر از این بازیگران در مجلس است».

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس هفتم تصریح کرد: «در حال حاضر اینکه کدام جریان در مجلس هشتم قدرت بیشتری دارد هنوز مشخص نیست، اما این موضوع که در نخستین آزمون جدی در مورد چگونگی رای اعتمادی به وزرای پیشنهادی دولت روشن خواهد شد. بنابراین امکان پیش‌بینی رای مجلس به وزرای پیشنهادی دولت اکنون وجود ندارد».

نماینده تهران درباره معرفی «سید شمس‌الدین حسینی» و «حمید بهبهانی» به عنوان وزرای پیشنهادی اقتصاد و دارایی و راه و ترابری دولت گفت: «با سوابق اجرایی یا مدیریتی این دو شخص آشنا نیستم اما تجربه، دانش و تسلط علمی می تواند ملاکی برای قضاوت باشد».

خوش‌چهره همچنین به معیار اسلامی در انتخاب فرد اصلح به عنوان وزیر اشاره کرد و افزود: «سلامت نفسی و درستکاری ملاک مهم دیگری برای انتخاب و رای به وزرای پیشنهادی دولت خواهد بود».


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین