کد خبر: ۷۸۳۴۰۵
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲

دستگیری ۱۶ نفر از عاملان اصلی درگیری در میدان تره بار تهران

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۱۶ نفر از عاملان اصلی درگیری در میدان تره بار جنوب تهران با اقدام به موقع پلیس خبر داد و گفت: در این خصوص سه باب مغازه پلمپ شد.
دستگیری ۱۶ نفر از عاملان اصلی درگیری در میدان تره بار تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ «جلیل موقوفه ای» در خصوص یک فقره درگیری در میدان تره بار جنوب تهران در خرداد ماه سال جاری و انتشار گسترده کلیپ این درگیری به تازگی در فضای مجازی، توضیحاتی را در تشریح این خبر بیان داشتند.

وی بیان داشت: به محض وصول خبر تیمی از ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد رسیدگی به موضوع را بر عهده گرفتند و سریعا به محل اعزام که به محض حضور در محل، درگیری تعدادی از کسبه و کارگران شاغل در محل را مشاهده که سریعا وارد عمل شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه عاملان درگیری با رویت و حضور پلیس به سرعت متواری شده و محل را ترک کردند ادامه داد: ماموران با همکاری پایگاه دهم پلیس امنیت سریعاً در محل اقدامات قانونی لازم را انجام و در تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی هویت و مشخصات عاملان اصلی درگیری را شناسایی کردند.

وی افزود: با اخذ مجوز قضایی در یک عملیات منسجم و ضربتی ۱۶ نفر از عاملان اصلی درگیری را دستگیر کردند و در این خصوص سه باب مغازه به دستور قضائی پلمپ گردید.

سرهنگ موقوفه‌ای با بیان اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد خواهد شد در پایان خاطر نشان کرد: متهمان به مرجع قضائی معرفی و راهی زندان شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین