کد خبر: ۷۸۳۶۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
رفتار پوتین مقابل رهبری، افتخاری برای ایران اسلامی است

عضو شورای نگهبان: پوتین مقابل رهبری همچون کودکی دبستانی بود

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی گفت: پوتین یکی از مدعیان ابر قدرتی جهان با رفتار و منش خود مثل دیگر سران دنیا مقابل رهبری جمهوری اسلامی ایران که سرشار از تقوا است، همچون کودکی دبستانی در برابر استادی مجرب و کار کشته، ادب، تواضع و فروتنی خاصی نشان داد که افتخاری برای ایران اسلامی است.
عضو شورای نگهبان: پوتین مقابل رهبری همچون کودکی دبستانی بود
آفتاب‌‌نیوز :

عضو فقهای شورای نگهبان و عضو خبرگان رهبری گفت: تواضع و فروتنی پوتین مقابل رهبری ایران نیاز به تحلیل بایدن، کاخ سفید و پنتاگون دارد.

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی که میهمان نماز جمعه تبریز بود، در جمع نمازگزاران این شهر، اظهار کرد: پوتین یکی از مدعیان ابرقدرتی جهان با رفتار و منش خود مثل دیگر سران دنیا مقابل رهبری جمهوری اسلامی ایران که سرشار از تقوا است، همچون کودکی دبستانی در برابر استادی مجرب و کار کشته، ادب، تواضع و فروتنی خاصی نشان داد که افتخاری برای ایران اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: این عظمت و شوکت به برکت لطف خدا، خون شهیدان، خون حاج قاسم سلیمانی، شهدای محراب و شهیدان انقلاب اسلامی، شهدای آذربایجان شرقی و تبریز است.

آیت الله حسینی خراسانی تاکید کرد: به برکت این شوکت و محبت الهی باید با جان و دل برای مجد و عظمت بیشتر نظام شکرگذار باشیم. روسای جمهور ۲ کشور دوست در تهران همیشه استوار، به حضور چهره با عظمت جهان اسلام رهبر مکرم و معظم انقلاب اسلامی رسیدند و آن منشی که ۲ رییس جمهور روسیه و ترکیه در برخورد با رهبر فرزانه انقلاب داشتند نشان از عظمت، جذابیت و نفوذ کلام رهبری حکیم، مهربان و دلسوز انقلاب اسلامی ایران دارد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش تبریز و جایگاه آن در کشور گفت: امام جمعه تبریز نیز یادگار علمای تبریزی همچون قاضی طباطبایی (ره) که از چهره‌های مورد ارادت و مورد محبت هستند و همچنین شهید مدنی و دیگران علما هستند.

آیت الله حسینی خراسانی همچنین افزود: اگر نمازگزاران پیام تقوا را از خطیب جمعه خود دریافت کنند، شهر، استان، کشور، نظام و حکومت تقوایی می‌شود و حکومت و نظامی که تقوایی باشد توحیدی است.

وی افزود: حکومت و نظام تقوایی و توحیدی ایران اکنون باید جامعه عدالت، خدمت، امانت، محبت، جامعه عفاف و حجاب، پاک از اختلاس، منزه از خیانت، به دور از کم کاری، به دور از تملق و چاپلوسی، دارای صداقت، همدلی و همسویی باشد، که البته تمام این صفات و ویژگی‌ها برای خدمت به بندگان خدا است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
1
78
عاقلان دانند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین