کد خبر: ۷۸۳۷۵۰
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

زنی در کرج شوهرش را با یک حرکت ساده کشت

به دلیل بیماری و بیکاری همسرم دائماً درحال مشاجره بودیم و در روز حادثه بعد از اینکه از سرکار به خانه آمدم به دلیل فحاشی متوفی با یکدیگر درگیر شدیم که من او را هل دادم و به زمین افتاد و پس از اینکه از منزل خارج و با فرزندانم به خانه آمدیم متوجه مرگ او شدم.
زنی در کرج شوهرش را با یک حرکت ساده کشت
آفتاب‌‌نیوز :

زن ۶۰ ساله هشتگردی با فاش کردن راز قتل همسر ۶۶ ساله خود روانه زندان شد.

سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: یکم اسفندماه سال ۱۴۰۰ خبر مرگ مشکوک یک مرد ۶۶ ساله به پلیس اعلام و بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به انجام تحقیقات اولیه و انتقال جسد به پزشکی قانونی برای دریافت علت تامه مرگ، افزود: پس از انتقال متوفی به پزشکی قانونی علت مرگ نامبرده وارد آمدن ضربه سخت به سرش اعلام شد و با توجه به اینکه نامبرده دارای بیماری بوده و سوابق تماس‌های وی با پلیس به دلیل ضرب و شتم از سوی خانواده موجود بود، ظن مأموران برای قتل رسیدن او از سوی همسر و دو فرزندش قوت گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: بلافاصله همسر متوفی به پلیس آگاهی ساوجبلاغ دعوت و با مشاهده مستندات غیرقابل انکار کارآگاهان به ناچار لب به اعتراف گشود و اظهار کرد که به دلیل بیماری و بیکاری همسرم دائماً درحال مشاجره بودیم و در روز حادثه بعد از اینکه از سرکار به خانه آمدم به دلیل فحاشی متوفی با یکدیگر درگیر شدیم که من او را هل دادم و به زمین افتاد و پس از اینکه از منزل خارج و با فرزندانم به خانه آمدیم متوجه مرگ او شدم.

وی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: فاصله بین یک انسان بی‌گناه و قاتل یک لحظه عصبانیت و از دست دادن کنترل اعصاب است؛ بنابراین با تمرین روش‌های غلبه بر عصبانیت می‌توان از وقوع حوادث تلخ این چنین پیشگیری کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین