کد خبر: ۷۸۴۳۶۳
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰

بازگشت قهرمان المپیک به وزنه‌برداری

دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو با انتشار پستی در فضای مجازی پایان مصدومیت خود را اعلام کرد.
بازگشت قهرمان المپیک به وزنه‌برداری
آفتاب‌‌نیوز :

سهراب مرادی قهرمان وزنه‌برداری جهان و دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو با انتشار پستی در فضای مجازی، بازگشت خود را به تمرینات اعلام کرد. مرادی در مرحله برگشت لیگ وزنه‌برداری مصدوم شد و از ادامه رقابت‌ها کنار رفت. وی با تیم ذوب‌آهن اصفهان در لیگ برتر حضور پیدا کرده بود.

البته مصدومیت مرادی به لیگ مربوط نیست بلکه سال ۱۳۹۸ در تمرینات از ناحیه کتف دچار آسیب‌دیدگی شد و رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ تایلند و المپیک ۲۰۲۰ توکیو را از دست داد. مرادی مدتی در آلمان تحت مداوا بود، اما نتوانست به روز‌های اوج خود بازگردد و مصدومیت در مسابقات گزینشی کلمبیا موجب شد تا سهمیه وی از دست برود.

ملی‌پوش وزنه برداری ایران در دسته ۹۶ کیلوگرم یکی از شناخته‌شده‌ترین نابغه‌های این رشته در ایران و جهان به شمار می‌رود که توانسته هم در دسته ۹۴ و هم در دسته ۹۶ کیلوگرم عنوان قهرمانی جهان و آسیا را از آن خود کند. مرادی هم‌اکنون رکورددار مجموع دسته ۹۶ کیلوگرم به شمار می‌رود.

با تغییر دسته‌های المپیکی مرادی قصد دارد که در المپیک پاریس در دسته ۱۰۲ کیلوگرم حضور پیدا کند. در این دسته رقبایی مانند فارس ابراهیم الباخ قطری و تیان تائو چینی حضور دارند.

سهراب مرادی که به خاطر خط خوردن نامش از کاروان اعزامی ایران به توکیو عملا با فدراسیون قطع رابطه کرده بود، با تغییر مدیریت این فدراسیون به دنبال آن است تا بار دیگر اقتدار خود را به رخ حریفان داخلی و خارجی بکشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین