کد خبر: ۷۸۴۳۸۶
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴

یک معجزه برای افزایش درآمد شما با همکاری گوگل

این روزه یکی از راه‌های افزایش درآمد استفاده از تبلیغات خواهد بود که یکی از بهترین شیوه تبلیغات استفاده از تبلیغات گوگل ادز است، در این مقاله یاد خواهیم گرفت که با چند فرمول ساده بهترین نتیجه را از تبلیغات گوگلی خود داشته باشیم.
یک معجزه برای افزایش درآمد شما با همکاری گوگل
آفتاب‌‌نیوز :

داشتن استراتژی تبلیغات موبایلی می‌تواند نقطه قوت و برتری شما در تبلیغات نسبت به برندهای رقیب باشد. این مسئله در مورد تبلیغات گوگل ادز اهمیت بیشتری می‌یابد زیرا تبلیغ از طریق این پلتفرم، مهم‌ترین روش تبلیغ در دنیای وب است.

امروزه میلیاردها نفر از موبایل‌های خود برای مرور صفحات وب استفاده می‌کنند. در سال 2013، موبایل تنها 17 درصد از ترافیک وب را تشکیل می‌داد. این رقم تا امسال به حدود 51 درصد رسیده است. به همین دلیل است که شما باید وقت خود را برای بهینه‌سازی تبلیغات گوگل خود برای ترافیک موبایل بگذارید. ازاین‌رو راه‌های بسیاری برای بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی خود برای موبایل وجود دارند. همچنین یکسری ترفندهایی برای ایجاد، مدیریت و بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی گوگل در هر زمان و مکان از طریق موبایل شما نیز وجود دارند که در ادامه این مطلب با آن‌ها آشنا می‌شویم.

اهمیت استراتژی تبلیغاتی موبایلی بهینه برای کمپین‌های تبلیغاتی گوگل

اعداد و ارقام گویای همه چیز هستند. 57 درصد از ترافیک جستجو در اینترنت از دستگاه‌های تلفن همراه است. به این معنا که بیش از نیمی از ترافیک جهانی اینترنت هنگام تبلیغات برای دستگاه‌های تلفن همراه قابل‌دسترسی خواهد بود. این روند هرساله درحال‌رشد است، زیرا ترافیکی است که از دستگاه‌های تلفن همراه سال‌به‌سال تکرار می‌شود. از طرفی قرارگرفتن در بالای صفحه نتایج جستجوی گوگل به‌ویژه در موبایل که صفحه‌نمایش آن نسبتاً کوچک است و شما فقط می‌توانید یک یا دو نتیجه را بدون اسکرول ببینید، اهمیت بسیاری دارد.

در نهایت 95 درصد از کلیک‌های ترافیک پرداخت‌شده از دستگاه‌های تلفن همراه از گوگل است. به این معنی که برای جذب ترافیک از موبایل به سایت خود، قطعاً باید در گوگل حضور داشته باشید زیرا که سایر موتورهای جستجو حتی به این مقدار نزدیک هم نمی‌شوند. به طور خلاصه، می‌توانیم نتیجه بگیریم که قرارگرفتن در بالای نتایج جستجوی گوگل در دستگاه‌های تلفن همراه برای ازدست‌ندادن فرصت‌های مهم تبلیغات موبایل و استفاده حداکثری از استراتژی‌های تبلیغاتی جهانی گوگل امری ضروری است.

چگونه تبلیغات گوگل ادز خود را برای موبایل بهینه‌سازی کنیم؟

به‌منظور بهینه‌سازی تبلیغات گوگل ادز برای موبایل، ترفندها و استراتژی‌هایی بسیاری وجود دارند که صاحبان مشاغل مختلف با استفاده از این راهکارها می‌توانند تبلیغاتی مؤثرتر با سودآوری بیشتری برای کسب‌وکارهای خود داشت باشند. با این ترفندها در ادامه بیشتر آشنا می‌شویم.

ارتقا به تبلیغات متنی گسترده

تبلیغات متنی گسترده فضای بیشتری را برای متن آگهی شما در صفحه موبایل کاربران فراهم می‌کند. به عبارتی تبلیغات متنی گسترده برای عملکرد مطلوب در دستگاه‌های تلفن همراه طراحی شده‌اند. ازاین‌رو به‌منظور بهره‌مندی از مزایای این قالب جدید در تبلیغات گوگل ادز، توصیه می‌کنیم که تبلیغات متنی موجود خود را به تبلیغات متنی گسترش‌یافته ارتقا دهید. نکته این است که نیاز نیست هیچ هزینه‌ای برای انجام این کار بپردازید.

محتوای تبلیغات گوگل ادز را برای موبایل به‌صورت کارآمد بنویسید

محتوای تبلیغاتی همیشه یکی از مهم‌ترین عواملی است که برای موفقیت تبلیغات گوگل باید در نظر گرفته شود. در همین راستا ازآنجایی‌که مردم محتوای تبلیغات موبایلی گوگل ادز را سریع‌تر می‌خوانند، این امر اهمیت بیشتری پیدا می‌کند؛ بنابراین پیام شما باید همیشه واضح و مختصر بماند. البته لازم به ذکر است که درصورتی‌که توانایی بهینه‌سازی کمپین تبلیغاتی خود را ندارید می‌توانید آن را به یک کاردان سپرده و یک شرکت دیجیتال مارکتینگ انتخاب کرده تا به شکل مطلوبی بهینه­سازی انجام شود. شما می‌دانید ویژگی‌های یک شرکت معتبر دیجیتال مارکتینگ برای انجام تبلیغات گوگل ادوردز چیست؟

یک معجزه برای افزایش درآمد شما با همکاری گوگل

دسته‌بندی تبلیغات گوگل ادز برای موبایل

یک تمرین خوب برای بهینه‌سازی استراتژی تبلیغات گوگل ادز برای موبایل این است که کمپین‌های تبلیغاتی، گروه‌های تبلیغاتی یا حتی کلمات کلیدی خود را بر اساس نوع دستگاه تقسیم‌بندی کنید و بخش‌هایی که عملکرد بهتری در تلفن همراه دارند را تشخیص دهید. برای مثال، اگر بتوانید گروه خاصی از کلمات کلیدی را پیدا کنید که تعداد بازدیدها، کلیک‌ها یا تبدیل‌های بیشتری برای موبایل دارند، ایجاد یک کمپین خاص برای آن‌ها می‌تواند سودآوری بیشتری برای شما باشد.

مطمئن شوید وب‌سایت شما برای موبایل بهینه‌سازی شده است

هرچقدر هم که تبلیغات شما برای موبایل بهینه‌شده باشد، اگر سایت شما برای موبایل بهینه‌سازی نشده باشد، استراتژی تبلیغاتی موبایلی موفقی نخواهید داشت. صفحه لندینگ شما نقش مهمی در تبدیل کلیک‌ها به مشتریان هدف دارد. وقتی شخصی روی تبلیغ شما کلیک می‌کند، انتظار دارد در صفحه‌‌ای قرار بگیرد که با آنچه در تبلیغ شما دیده است مرتبط باشد. اگر بلافاصله آنچه را که انتظار دارند پیدا نکنند، به‌احتمال زیاد سایت شما را ترک خواهند کرد.

یک صفحه لندینگ را به‌صورت بهینه برای موبایل ایجاد کنید که مسیر روشنی را برای آگهی شما، مانند خرید یک محصول خاص یا پرکردن یک فرم، ارائه دهد. هرگونه تبلیغات یا پیشنهاد ویژه‌‌ای که در تبلیغ شما وعده‌داده‌شده است باید به طور برجسته در صفحه لندینگ نمایش داده شود. ارتباط بین تبلیغات گوگل ادز برای موبایل و صفحه لندینگ شما، پل ارتباطی بین یک مشتری بالقوه و اقدامی است که از آن‌ها می‌خواهید تا انجام دهند. هرچه ارتباط بین آگهی شما و صفحه لندینگ قوی‌تر باشد، شانس شما برای به‌دست‌آوردن نتایج موفق‌تر بیشتر است.

یک معجزه برای افزایش درآمد شما با همکاری گوگل

بهینه‌سازی تبلیغات گوگل ادز برای موبایل با خدمات ادستیتو

یکی از بهترین و پربازدیدترین روش‌ها برای دیده‌شدن کسب‌وکارهای مختلف تبلیغات گوگل ادز است. ازآنجایی‌که امروزه استفاده از موبایل در تمام دنیا محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده و ترافیک جستجوی بسیار زیادی را در فضای وب به خود اختصاص داده است، بهینه‌سازی تبلیغات گوگل برای موبایل یکی از بهترین استراتژی‌ها و روش‌های هوشمندانه برای سودآوری بیشتر و بهتر دیده‌شدن کسب‌وکار شما در این فضا است.

ادستیتو در راستای ارائه خدمات تبلیغات گوگل ادز، بهترین پلتفرم به‌منظور بهینه‌سازی تبلیغات گوگل ادز شما برای موبایل است. ادستیتو از طرفی به‌عنوان یکی از فعال‌ترین مجموعه‌ها در زمینه گوگل ادز، بهترین خدمات را به‌منظور راه‌اندازی، بهینه‌سازی و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی به شما ارائه می‌دهد. مجموعه ادستیتو همچنین دارای پشتیبانی 24 ساعته است و خدماتی با کمترین هزینه و کارمزد به همراه بالاترین کیفیت را به مشتریان ارائه می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین