کد خبر: ۷۸۴۳۹۴
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

آبگرفتگی برخی مناطق غربی و جنوبی تهران

تیم امداد و نجات از جمله واکنش سریع و تیم‌های امداد و نجات در شهرستان‌های تهران، شمیرانات، پاکدشت و ملارد با توجه به شدت آب گرفتگی‌ها، مشغول امداد رسانی با توجه به بارش‌های ساعات اخیر، آب گرفتگی در استان تهران به ویژه مناطق غربی و جنوبی را شاهد هستیم که در آن عوامل عملیاتی هلال احمر استان تهران در آماده باش کامل قرار گرفتند.
آبگرفتگی برخی مناطق غربی و جنوبی تهران
آفتاب‌‌نیوز :

شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در این خصوص اظهار کرد: با توجه به هشدار‌های هواشناسی، شاهد بارش شدید باران از اواخر شامگاه شب گذشته در استان تهران بودیم.

وی ادامه داد: بر اثر این بارش‌ها در چند نقطه از استان تهران، به خصوص در نقاط غربی و جنوبی استان، شاهد آب گرفتگی و وجود گل و لای به ویژه در منطقه کن «امامزاده داود» هستیم.

فتحی بیان کرد: تمامی عوامل عملیاتی هلال احمر استان تهران در آماده باش کامل قرار گرفتند و چند تیم امداد و نجات از جمله واکنش سریع و تیم‌های امداد و نجات در شهرستان‌های تهران، شمیرانات، پاکدشت و ملارد با توجه به شدت آب گرفتگی‌ها، مشغول امداد رسانی به هموطنان هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: تا این لحظه، حادثه جدی در استان تهران به غیر از گرفتاری چند خانواده در گل و لای و مسدود شدن راهها، گزارش نشده است و امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان تهران در حال ارائه خدمات هستند.

فتحی به نحوه امداد رسانی‌ها اشاره و گفت: تیم واکنش سریع و سه تیم عملیاتی هلال احمر شهرستان تهران مشغول امداد رسانی در منطقه امامزاده داوود پایتخت هستند، یک تیم به همراه راهداری در منطقه فشم شهرستان شمیرانات حضور دارد، یک تیم امداد و نجات در محدوده نیروگاه برق شریف آباد پاکدشت مشغول رهاسازی خانواده‌ای گرفتار شده هستند و یک تیم نیز در روستای قشلاق ملارد، در حال فعالیت هستند و در صورت نیاز تیم‌های بیشتری به این مناطق اعزام خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران؛ این مقام مسئول اضافه کرد: شماره ۱۱۲ جمعیت هلال احمر استان تهران جهت دریافت حوادث احتمالی در خدمت هموطنان در استان تهران است و در صورت نیاز، تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران در مناطق حادثه دیده حضور پیدا خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین