کد خبر: ۷۸۴۶۶
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۸۷ - ۲۱:۵۶
حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند:

تنها راه نجات امت اسلامی تمسک به قرآن است

یکی از نقشه‌های جدی دشمنان، ایجاد تفرقه در دنیای اسلام است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی شب گذشته در دیدار قاریان، حافظان، داوران و شرکت کنندگان در بیست و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم تنها راه نجات امت اسلامی را تمسک به قرآن دانستند و خاطرنشان کردند: «برگزاری این گونه مسابقات در سوق دادن جامعه و امت اسلامی به فهم، تدبر و انس با قرآن گامی مؤثر است».

به گزارش سرویس فرهنگ و اندیشه آفتاب، رهبر انقلاب اسلامی آشنایی مسلمانان با فرهنگ‌ها و افکار کشورهای اسلامی را یکی دیگر از فوائد برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم برشمردند و افزودند: «امروز یکی از نقشه‌های جدی دشمنان، ایجاد تفرقه در دنیای اسلام و کشورهای اسلامی است تا بتوانند مسلمانان را به شکست بکشانند».

حضرت آیت الله خامنه‌ای به شرکت کنندگان خارجی در این مسابقات توصیه کردند: «پیام دوستی و محبت ملت ایران را به هموطنان خود برسانند».

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین مصلحی رییس و نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه گزارش کوتاهی از روند برگزاری مسابقات و ترکیب شرکت کنندگان در آن بیان کرد و سپس دو نفر از قاریان قرآن به تلاوت آیاتی از کلام‌ الله مجید پرداختند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین