کد خبر: ۷۸۴۹۹۷
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

احتمال قطعی آب در ماهشهر و بندر امام خمینی

معاون بهره‌برداری شرکت آب جنوب شرق خوزستان از قطعی برق ایستگاه پمپاژ منصوری یک و احتمال قطعی آب در مناطقی از جنوب شرق خوزستان خبر داد.
احتمال قطعی آب در ماهشهر و بندر امام خمینی
آفتاب‌‌نیوز :

سید بهرام یوسف پور در این خصوص اظهار کرد: وزش باد شدید در منطقه منصوری یک باعث افتادن دکل‌های برق فشار قوی در این منطقه شده و به واسطه آن برق ایستگاه پمپاژ منصوری یک نیز قطع شد.

به گزارش سازمان آب و برق خوزستان، وی افزود: در حال حاضر گروه‌های تعمیراتی و عملیاتی این شرکت با همکاری گروه‌های برق منطقه‌ای در حال برطرف کردن قطعی برق می‌باشند، که با توجه به وضعیت جوی منطقه این عملیات زمان‌بر است.

یوسف پور اظهار کرد: ایستگاه پمپاژ منصوری یک، تقویت فشار آب ارسالی به مناطق جنوب شرق استان را برعهده دارد و در حال حاضر با توجه به قطعی برق از دیزل ژنراتور برای تامین برق مورد نیاز استفاده می‌شود.

معاون بهره برداری شرکت آب جنوب شرق خوزستان خاطرنشان کرد : در حال حاضر با حداقل توان آبرسانی، در حال تامین آب مناطق مورد نظر هستیم، ولی در صورت طولانی شدن زمان وصل برق، امکان قطع آب در مناطق ماهشهر و بندر امام خمینی می‌باشد، لذا از کلیه ساکنین در این منطقه خواستاریم ضمن صرفه جویی در مصرف آب نسبت به ذخیره سازی آب مورد نیاز اقدام نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین