کد خبر: ۷۸۵۳۲۵
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲

​اتفاق عجیب در یک دیدار دوستانه؛ بازی نیمه‌تمام ماند

دیدار دوستانه تیم‌های پیکان و استقلال ملاثانی نیمه‌تمام ماند.
​اتفاق عجیب در یک دیدار دوستانه؛ بازی نیمه‌تمام ماند
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پیکان پس از لغو بازی دوستانه خود با تیم ملی امید عصر امروز در زمین ورزشگاه ایرانخودرو به مصاف استقلال ملاثانی دسته اولی رفت. این مسابقه دوستانه البته با جنجال‌های زیادی همراه شد به صورتی که داور مجبور شد به دلیل خطاها و اعتراض های بازیکنان تیم میهمان ۳ بازیکن استقلال را اخراج کند. در دقیقه ۷۰ داور یک پنالتی به سود پیکان اعلام کرد اما ابراهیم اشکش که از ابتدای بازی سر و صدای زیادی در کنار زمین ایجاد کرده بار دیگر به داور اعتراض و اهانت کرد و در نهایت در اقدامی عجیب تیمش را از زمین بیرون آورد تا بازی نیمه تمام بماند.

این دیدار دوستانه از ابتدا با حاشیه‌سازی‌های متوالی ابراهیم اشکش سرمربی و برخی بازیکنان این تیم همراه بود. در نیمه اول رفتارهای عجیب سرمربی و تعدادی از بازیکنان استقلال ملاثانی با ناراحتی داور همراه بود و باعث شد او دو بار از کارت قرمز خود استفاده کند.

اعتراض‌های اعضای تیم ملاثانی به عملکرد داور باعث شد که حتی داور وسط یکبار تصمیم به ترک مسابقه بگیرد اما در نهایت با وساطت مجتبی حسینی و سایر اعضای کادرفنی پیکان بازی ادامه یافت. عجیب اینکه با وجود درخواست‌های مکرر مسئولان پیکان برای ایجاد جو آرام در بازی، از شروع نیمه دوم هم جنجال‌ها ادامه یافت و اعتراض‌های متعددی از سوی اشکش و بازیکنان شاهد بودیم. در نهایت و در حالی که تا دقیقه ۶۵ بازی با تساوی بدون گل دنبال می شد داور مسابقه یک خطای مشهود پنالتی را به سود پیکان گرفت که این موضوع جنجال بزرگی را از سوی اشکش ایجاد کرد. سرمربی عصبانی تیم ملاثانی در اعتراض به تصمیم داور مسابقه تیمش را از زمین بیرون کشید. بیرون رفتن بازیکنان استقلال از زمین با ناراحتی پیکانی ها همراه شد. نکته عجیب این بود که اشکش و همراهان استقلال ملاثانی به رفتار عجیب خود ادامه دادند.

در نهایت بازی دو تیم نیمه کاره ماند و اعضای تیم استقلال ملاثانی ورزشگاه اختصاصی ایران‌خودرو را ترک کردند تا یک رفتار عجیب در ذهن فوتبالدوستان از کادرفنی ملاثانی برجای بماند.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین