کد خبر: ۷۸۵۳۷۲
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱

افشای تخلف پلیس رژیم صهیونیستی در شنود از ساکنان اراضی اشغالی

نتایج یک تحقیق دولتی در اراضی اشغالی حاکی از تخلف پلیس رژیم صهیونیستی و خروج آن از حدود اختیارات قانونی در شنود شهروندان این رژیم است.
افشای تخلف پلیس رژیم صهیونیستی در شنود از ساکنان اراضی اشغالی
آفتاب‌‌نیوز :

 دولت رژیم صهیونیستی تحقیقاتی را انجام داده است که نشان می‌دهد پلیس این رژیم در شنود شهروندان از حدود اختیارات قانونی خود خارج شده است.

به گزارش سایت شبکه روسیا الیوم، این تحقیق پس از آن انجام شده است که روزنامه عبری کالکالیست در گزارشی فاش کرد که پلیس رژیم صهیونیستی از جاسوس‌افزار پگاسوس برای جاسوسی از افراد و شهروندان معمولی استفاده کرده است.

وزارت دادگستری دولت رژیم صهیونیستی فوریه گذشته این اتهامات را رد و اعلام کرد که هیچ مدرکی دال بر هک غیرقانونی تلفن همراه افرادی که نامشان در این گزارش ذکر شده است، وجود ندارد.

تیم تحقیقاتی تشکیل شده در این باره به رهبری "امیت مراری"، معاون دادستان کل دولت تل‌آویو نتایج تکمیلی را منتشر اعلام کرد: هیچ نشانه‌ای مبنی بر استفاده پلیس از فناوری پیشرفته برای نفوذ به تلفن‌های شخصی بدون حکم دادگاه وجود ندارد، اما پلیس اطلاعات اضافی دریافت کرده که خارج از محدوده اختیارات آن بوده است.

در این تحقیق همچنین آمده است: اگرچه هیچ نشانه‌ای مبنی بر استفاده از این اطلاعات اضافی وجود ندارد، اما به دست آوردن آن "نقض اختیاررات" تلقی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین